blabla bla
Bij ons in het weekeinde kans op enkele sneeuwbuien maar ook nu en dan zonneschijn. De middagtemperatuur komt iets boven nul uit: in de nacht en ochtend vriest het licht en vooral daar waar sneeuw ligt en het lang opklaart matig.
bla bla bla
Jan Visser
hoe dichter het weekend bij komt hoe minder sneeuw er weer afgegeven wordt, denk dat het gewoon zo goed als droog blijft.
De rest is toch veel te warm.
wanneer?
En wat ik geweldig vind zijn de luchten, die heb ik gemist. Het was de laatste tijd wel grauw weer, teveel egaal grijs.
http://alk.tiehallinto.fi/alk/english/fram...erat-frame.html
Daar ligt we wat ja.
Kan helaas niet naar de directe plaats linken, maar in het noorden van Lapland ligt Inari en er staat een camera op de weg iets ten westen van Ivalo. | Gewijzigd: 28 januari 2010, 13:39 uur, door Liesbeth Jense
Daar is het bij ons in het oosten 2,6 graden en dalende. Volgens mij zou het daar rond 0 kunnen worden vanavond toch?
Ja normaal wel, ik woon tegen het midden van Nederlands Limburg en hier voorspellen ze voor vanavond -1°C.
De stoep begint al aardig wit te worden
En als verassing zojuist een mooie flits en een harde knal,
Hopelijk trekt het koude gedeelte waar jullie inzitten nu verder landinwaarts, dan kan iedereen wss nog iets verwachten.