Optellen en middelen
Niet alles hangt af van 1 of 2 kaartjes. Het is maar een indicatie
btw sneeuwbui hier nu. NAT uiteraard. | Gewijzigd: 28 januari 2010, 11:39 uur, door zwoof
Hier de afgelopen 3 pluimen, je ziet wel een redelijke daling bij iedere pluim
Aan de ene kant ziet het er schitterend uit. Duidelijke keuze van de leden voor kou, met een klein dipje (met de punt naar boven ) komende maandag/dinsdag. Wel opvallend dat zowel de oper als de control helemaal boven in de pluim zitten, waar ze eerder in de week helemaal onderin zaten. Maar ik heb deze winter vaker pluimen de mist in zien gaan. Op de lange termijn koud, en elke dag verder schuift de koudeperiode ook weer een dag op. Dat gaat dan zo'n klein weekje door om daarna te verpieteren door de dooiaanvallen die opeens toch door de niet meer zo sterke blokkade heenbreken.
Nog een vraagje. Er staat geen windrichtingsvoorspelling in de pluimen, maar ik neem aan dat er met het hoog boven scandinavië sprake zal zijn met een straffe ONO wind. Dit strookt volgens mij niet met de wat laffe pluimen voor Noord Nederland. Die doen me juist denken aan de huidige NW aanvoer, waarbij de lucht vanaf de Noordzee komt en een beetje is opgewarmd wat de kou tempert in het noorden. Iemand?
weather without storms is no weather at all.
Dat gevoel had ik hier ook al, beetje lenteachtig! En dat beetje sneeuw dat er gisteren nog lag van de tijd ervoor is zeker niet aangegroeid gisteren, haha, nu is echt alles weg!
Vandaag en morgen maar weer goede hoop kweken op een hele hoop sneeuw!
Volgens mij is hier iets niet goed gegaan!
Er staan twee puntjes in de eerste 'url' achter 'www'!
Ja hier in Purmerend is het ook net lente, het is groen, bijna geen wind en de zon schijnt!
Nou ik ben eerlijk gezegd een echte winterhater... Ik ga echt niet lopen zeggen hier dat het morgen 30 graden wordt en dat we onweer krijgen.... En wat de pluim betreft vind ik hem goed maar hij komt in mijn ogen rommelig over
Mooie spin, Tarantula???
Op een of andere wanier heb ik het idee dat iemand een avatar wilde instellen.... | Gewijzigd: 28 januari 2010, 12:01 uur, door Brisk
---
Hier schuiven in de verte wat donkere wolken voorbij, ben benieuwd wat het zal leveren!
Oke dan! Gelukkig ben je voor een echte winterhater lekker enthousiast bij koude runs & pluimen! Kom der maar in met de koude runs!