mooi dan hoef ik vannacht jou niet wakker te bellen voor een sneeuw bui
want die heb je nu hahaha
ps wat bedoelde ronald eingelijk met einhoven roept!!, in zijn stukje??
wordt er gevoetbald ofzo??
en voor vrijdag lijkt het een mooie dag te worden betreft buien
Ja dat las ik ook, geen idee wat hij daarmee bedoeld
Ik weet niet waar je woont, maar hou er gewoon rekening mee dat het vooral op de binnenwegen wel eens spekglad kan zijn, zowel door de ijzel/sneeuw, als door opvriezing als het opklaart. Ondanks dat het misschien bij jou regent kan het glad worden omdat de vorst nog in de grond zit. Vooral 's nachts wanneer er weinig verkeer is vriest alles weer makkelijk vast.
Ja goeie humor, maar op teletekst wordt vermeld dat er vannacht nog wel sneeuw kan vallen.
En gaat het vannacht niet vriezen? (noordoosten)
@Hierboven, oké bedankt, hopen dat het OV niet moeilijk gaat doen morgen | Gewijzigd: 27 januari 2010, 20:55 uur, door yorkick
ja psv feyenoord
Het is nog glad maar de temp is zeker omhoog gegaan.
stevige windje hier ietse pietsie koud en het dooit.
Was vanmiddag nog erg koud.
Komt er hier in noord oost nog sneeuw morgen of overmorgen ze hebben het
op TV allemaal over 4 boven nul ?
Zoals Vliegje (ook uit Winterswijk) al vermeldde sneeuwde het hier vanmiddag ook een beetje. Ik was er toen net met de hond op uit in het buitengebied. Met de harde wind erbij was het ijzig koud.
Maar nu is het dus echt lekker aan het sneeuwen.
En gaat het vannacht niet vriezen? (noordoosten)
@Hierboven, oké bedankt, hopen dat het OV niet moeilijk gaat doen morgen
Ah... maar ik wist ook niet in welke regio ik het moest zoeken, vandaar. Noord-Oosten zou ik inderdaad rekening houden met minder dan ideale wegen, om maar eens een understatement te gebruiken.
Ja PSV-Fijenoord op tv en er vallen wat vlokken bij jullie zag ik
En doelpunten
Hoop dat het morgen niet te glad word btw | Gewijzigd: 27 januari 2010, 21:10 uur, door Jack Hoogland
Is er ergens op een radar al te zien waar de sneeuw van vannacht uit gaat vallen? Zit die sneeuw nog boven de Noordzee?
Ik denk dat het eerder losse sneeuwbuien zullen zijn, die vanaf nu boven de Noordzee gaan ontstaan. Dat die buien maar snel komen, want dat zal een teken zijn dat de bovenlucht weer afkoelt.
Gewoon een beetje de satellietbeelden in de gaten houden, en vervolgens de radar ( deze pikt de buien meestal wat later op ).
http://www.sat24.nl/
zie je ook aan dit topic, dat sinds half december niet stil heeft gelegen.
nu komt er opnieuw een boeiende sneeuw- en vorstperiode aan; en ik zou zeggen laat maar komen
overigens hier droog na regen bij 0,3°C