[img]http://i49.tinypic.com/2zq4vwl.jpg[img]
[img]http://www.dwd.de/bvbw/generator/Sites/DWDWWW/Content/Oeffentlichkeit/WV/WVFK/SatWetter/SatWetterLegende,property=default.png[img]
Mijn dank is groot!
Kan je ook de bron vermelden, zodat ik er zelf op kan kijken? als dat mogelijk is natuurlijk!
ooh wacht, ik heb hem al, wetter3.de ? | Gewijzigd: 27 januari 2010, 17:24 uur, door Buffell
Dat is tenminste wat ik er van begrepen heb.
Klopt. Ik heb het ook niet zozeer over de voorspelling van Jan. Maar op basis van die voorspelling heb ik meerdere keren de vraag gesteld wat de sneeuwverwachting voor NH was. Meerdere kenners hebben toen aangegeven te verwachten dat er alleen in een smalle kuststrook regen zou zijn. Ik dacht uit de data op te maken dat we in een groter gebied vooral met regen te maken zouden krijgen, maar dat was volgens een aantal leden niet zo. Dus wel, en in een vrij groot gebied. Ik hoef geen gelijk, maar vroeg me alleen af of het duiden van miscalculaties er niet ook een beetje bij hoort.
Op de snelweg en het fietspad was het redelijk tot goed te doen, maar op sommige voetgangerspaden is het werkelijk spiegelglad. Volgens radio noord ook veel aanrijdingen, vooral in noord en oost groningen.
Kan je ook de bron vermelden, zodat ik er zelf op kan kijken? als dat mogelijk is natuurlijk!
ooh wacht, ik heb hem al, wetter3.de ?
Ach, je hebt onweer-online toch
Wij updaten het wel hoor
gezien op: - Flitsservice.nl : 41 files, 189 km
- VID.nl : 42 files, 176 km
- Geenfile.nl : Wegen Vertraging Lengte
A-wegen 770min 571km
N-wegen 247min 82km
Andere wegen 170min 54km
Totaal 1186min 707km
Geenfile is op basis van TT HD Traffic
gezien op: - Flitsservice.nl : 41 files, 189 km
- VID.nl : 42 files, 176 km
- Geenfile.nl : Wegen Vertraging Lengte
A-wegen 770min 571km
N-wegen 247min 82km
Andere wegen 170min 54km
Totaal 1186min 707km
Geenfile is op basis van TT HD Traffic
hmm tot nu toe is dit een normale spits... niet echt spannend.. staat bij rotterdam vast ivm een ongeval..
thats all maar dit heeft allemaal niets met het weer te doen.
thats all maar dit heeft allemaal niets met het weer te doen.
Op de radio (538) vertellen ze anders van wel
A-wegen 809min 587km
N-wegen 262min 90km
Andere wegen 208min 67km
Totaal 1279min 744km
ach die halen ook hun informatie van buienradar
( ik sta echt heeeeel veel in de spits en geloof me dit is een leuk spitsje maar niet anders dan normaal) | Gewijzigd: 27 januari 2010, 17:38 uur, door Callie-P
We hebben hier de maximumtemperatuur nu wel bereikt, nu 2.5 graden (Tmax was 3.0 graden), wat opvalt is dat de luchtdruk stevig aan het dalen is. Gisteren nog 1043 Hpa, deze ochtend rond de 1035 en nu 1019 Hpa. Zou het de voorbode zijn van veel neerslag? Voorlopig nog droog.