en heel hartelijk dank voor jullie berichten
we hopen dat hij vandaag nog naar tiel overgeplaatst word
hoe het gaat het is de zoveelste aanslag op zen lichaam
in me pubertijd kreeg die zen eerste infarct
en tevens ook suikerziekte
2005 kreeg die een herseninfarct 2006 hart infarct 2007 hartsilstand een prognose reuma kwam in datzelfde jaar
en dan gisteren weer het infarct waardoor die weer gedotterd werd en dat ging weer moeizaam de kransslagader zat ook echt helemaal verstopt
vanacht heb ik verder ook niet meer geslapen zag het nut ook niet meer om in bed te blijven
hopen vanacht dan een betere nachtrust he
liefs Elvira xxxxx
het infarct wat die doorgemaakt heeft was een zware hij heb ook echt plat moeten blijven liggen
ook jegens een heftige bloeding die hij kreeg in zen lies moest echt verbonden worden bleef maar bloeden
daar zitten nu ook 2 gaten he in zen lies 2 stents hebben ze geplaatst in nieuwegein
wij hebben vanmorgen even gebeld naar het ziekenhuis
vanmiddag mag die van de hart bewaking af en naar de verpleeg afdeling
zelf heb ik vanacht redelijk goed geslapen
maar toch ben ik nog niet helemaal in orde maar dat komt wel weer
vriendelijke groeten Elvira
gisteren mocht mijn vader naar huis wel snel maar de revalidatie kan hij niet doen omdat dat te zwaar is
en ze houden geen kostgangers
gisteren morgen is de dokter nog bij me pa geweest
zen spraak moeilijkheden kom van zijn hoofd af omdat hij even zonder zuurstof in zen hersen heb gezeten
en beter worden zit er heelaas niet meer in
de exacte beschadigen zouden we gisteren te horen hebben gekregen
maar de cardio had een spoed geval dus daar krijgen we nog een oproep voor binnen
ook moet die zen leven lang plavix blijven slikken nu
en hij zal ook wel weer voor zen hersen een dok gaan krijgen want daar blijft die ook behoorlijk last van houden en zen evenwicht is ook helemaal niet goed
we weten een ding wel dat we elke dag moeten gaan genieten he
we gaan proberen ons leven weer op te pakken
maar er is wel een hoop veranderd weer
liefs Elvira 1smit1