Nieuw Computermodel berekent sneeuw tot in detail!!
Hieronder voorspelling Zaterdag as. Lijkt mij wel aardig goed te gaan voor de 11-steden.
hahahahhahahahahaha
ik zie dat jij er al door bent geweest met de sneeuwschuiver!!!
hahahha
In de namiddag intensiveert de neerslag en in de kustprovincies valt regen, verder landinwaarts vanavond (natte) sneeuw. Lokaal kan daar in korte tijd 2-5 cm vallen en dit kan voor flinke overlast zorgen. Op plaatsen waar regen valt kan het ook glad worden door bevriezing omdat de vorst nog in de grond zit. Op de overgangszone tussen regen en sneeuw is er een kleine kans op ijzel of ijsregen.
Later vanavond en vannacht gaat de wind draaien naar noordwest. Er komen dan enkele opklaringen voor maar er gaan ook winterse buien vallen. landinwaarts zijn het sneeuwbuien.
Hieronder voorspelling Zaterdag as. Lijkt mij wel aardig goed te gaan voor de 11-steden.
Het ijsselmeer is wel opeens helemaal ijsvrij geworden...
Nou, zo goed is dat niet voor de 11-steden....
Je weet toch dat sneeuw bepaald niet goed is voor de ijs aangroei...
ik zie dat jij er al door bent geweest met de sneeuwschuiver!!!
hahahha
Met zo'n virtuele sneeuwschuiver is het maar wat makkelijk. Toch wel fijn dat ie ons heeft gespaard.
Je weet toch dat sneeuw bepaald niet goed is voor de ijs aangroei...
kijk jij nog eens goed naar het kaartje en google ff naar een plattegrond van de 11 stedenroute
Grappig zeg. Is het echt of ben je even met paint bezig geweest ?
Ziet er in ieder geval wel goe duit, bedankt voor het plaatsen
Niet echt een gebied met neerslag.. het val me zwaar tegen, want er zou eerst een front komen met neerslag, en daarna pas buien. Blijkbaar zijn het een paar kleine buitjes? Jammer!
Iemand met bericht uit Zeeland?
Hier een bericht van Midden-Zeeland (ongeveer).. net een paar aardige buien over getrokken volgens KNMI radar...
Geen druppel of vlokje gezien, temp. -0.1
Ik hoop inderdaad dat we het warmste moment hebben gehad, maar denk het toch niet. Verwachting was dat de temperatuur tot vanavond zou stijgen, eigenlijk tot het grote front over zou zijn. Momenteel zijn er alleen wat verdwaalde buien maar dat mag geen naam hebben. Het is wachten tot het later vanmiddag/vanavond met bakken uit de lucht komt, regen of sneeuw. Daarna moet die wind draaien en zou het weer iets afkoelen.
In Rotterdam likt de thermometer ondertussen aan het 1 graad niveau. Nog geen vlokje/druppeltje gezien.