Vannacht werd het al wat bewolkt en ik hoopte dat dat de temperatuur wat zou doen oplopen, die bleef echter onder de min 10. 'T is grijs, en minder koud nu, laat de temperatuur maar snel even boven 0 komen. En laat de gasmonteur ook maar snel komen.
Ik zet in op -15.7 in stavoren, - 13.5 C in lelijkstad en - 11.5 in De bilt..
Wie biedt meer..
@just0408 mooi plaatje.. kan iemand me vertellen of die zwarte vlekken op het ijselmeer ijs of nog openwater is.
hahaha... daar zat ik wel aardig in de buurt.. volgens mij was de minimum temp in stavoren precies -15.7C, de bilt was - 11.1C en lelystad -12.4 C
met de binnendrijvende bewolking is de temperatuur hier in de bilt nu rond de -6.5 C ben benieuwd wat er de komende uren gaat gebeuren.. in ijzel hebben we geen zin
Vannacht werd het al wat bewolkt en ik hoopte dat dat de temperatuur wat zou doen oplopen, die bleef echter onder de min 10. 'T is grijs, en minder koud nu, laat de temperatuur maar snel even boven 0 komen. En laat de gasmonteur ook maar snel komen.
Mag er niet aan denken! We hadden het ook bijna voor... gisteren was het opeens zo koud aan het worden in huis. Tot we het peil van de mazout tank gingen nakijken. Helemaal leeg
Helemaal niet meer aan gedacht, wel aan de tanks van de kassen, maar niet aan die van het huis. Omdat we zo'n grote afnemer zijn hebben ze onze tank komen vullen binnen de paar uur.
Raar dat ze voor Nederland deze waarschuwing geven en voor België ijsregen en alleen in de Ardennen sneeuw.
Terwijl ik in noord-oost Limburg woon en hier dus normaal ook sneeuw zou moeten vallen.
Terwijl ik in noord-oost Limburg woon en hier dus normaal ook sneeuw zou moeten vallen.
Wordt misschien wel aangepast...
Als je iets van metaal vast pakt buiten plakken je handen er aan (met handschoenen aan).
En dan voorspellen ze voor februari nog kouder, BRRR mag er niet aan denken.
Had een berichtje van een Noorse klant, daar was het gisteren -11°C overdag, maar vanmorgen 4 °C ! Wat een groot verschil.
hier in zeeland was t gister ochtend al min 7 en vanacht is t nog kouder geworden.
miss kunnen de kids morgen schaatsend naar school