Ik zou voor een ski-pak gaan met elleboog en kniebeschermers, veld is snoeihard
Ik denk dat je een beetje aan de lage kant zit kwa zeewatertemperatuur.
Vlak langs de kust is het uiteraard iets (ondieper) kouder maar daar worden de buien niet gevormd.
Morgenmiddag kan ik je in ieder geval de "gevoelstemperatuur" vertellen.
Er komt eindelijk weer (aanlandige) wind.....dus kitesurfen... | Gewijzigd: 26 januari 2010, 16:59 uur, door Micky
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Tja is erg aan te raden ja!
Heb al sinds 20 december niet meer getraind of wat dan ook.
We mogen een lekker pakje sneeuw verwachten hier en ik wil natuurlijk ook geen papsneeuw. Maar hopen dat de dooi morgen en overmorgen meevalt
dooi? waar zie jij dooi ?
weather without storms is no weather at all.
Krijgen we zaterdag in het noorden en midden van het land nog sneeuw? Wij moeten vanuit zuid-Friesland naar Ermelo, 's ochtends rond 8u weg, rond een uur of 4 's middags weer terug.
heb je de vriezer al open gezet
Nee heb hem nog nodig voor het eten Dus daarna zal hij wel harder onderuit gaan!
Maar bij jullie is het toch veel kouder...
Ik blijf me daar echt over verbazen..
Nog nergens op dit moment alleen hier bij de kachel. Maar het zou morgen en overmorgen toch enkele graden boven 0 uitkomen? Of heb ik nu iets gemist.
ik hou je op de hoogte
ik ben even bij de stienzervaart geweest en er werd idd op geschaatst ik ben er als een bezetene op lopen springen en er gebeurde helmaal niks de aanwonenden wisten mij te vertellen dat er vanmorgen een ijslaag van bijna 9 cm op lag ..
ik heb ook even foto's gemaakt die ga ik straks even uploaden
zag net het kaartje en het kan hier volgens mij gaan regenen, hoop het niet. kunnen we weer glijden. overdag graden van +1, nu is het geloof ik -5 graden. begint een beetje bewolkt te worden.
Wanneer werd er nu ook alweer sneeuw verwacht hierzo?
gr mariek
zag net het kaartje en het kan hier volgens mij gaan regenen, hoop het niet. kunnen we weer glijden. overdag graden van +1, nu is het geloof ik -5 graden. begint een beetje bewolkt te worden.
Wanneer werd er nu ook alweer sneeuw verwacht hierzo?
gr mariek
Ik hoorde net rond 3 uur s'middags..