nachtdienst he, enne lekker druk hiero weer lol ga zo door 0 en 0
verder lekker koud buiten,net met de hond terug
en op naar de sneeuw zou ik zeggen!!
hmm raar ik plaats een berich, enne het staat er twee keer!!?
krijg dat ene bericht nu ook niet verwijderdt sorry jan!!, kun jij dat even doen | Gewijzigd: 26 januari 2010, 15:14 uur, door petje040
wat zie ik daar...zeeland krijgt sneeuw!!
Idd Science fiction
Maar, als dat nou werkelijk uitkomt dan mag het van mij!! (bij mij telt: hoe extremer hoe beter! ) Maar ben die kou eigenlijk wel zat hoor!
jewaitit
Ff wat anders... Op het werk had een collega het erover dat deze koud mogelijk te wijten is aan het ontbreken van zonnevlekken? Iemand hier een antwoord op??
Dat schijnt inderdaad met elkaar in verband te staan!
T is een cyclus he....volgens mij over twee jaar dan komt er weer een maximum aan...dus dan zou t weer warmer kunnen worden,toch gaan ze ervan uit dat de cyclus van de aarde zo is....warme periodes gevolgd door koude periodes...en die komt eraan
zo'n cyclus gaat niet per 2 jaar hoor
maar wat me ook opvalt is dat er volgens dat filmpje in het oosten en zuiden niet zoveel valt
of ik ben nog niet goed wakker kan ook
maar mijn indruk is dat de geschreven verwachtingen en het filmpje niet helemaal gelijk gaan!!
of ligt dat aan mij, kan ook namelijk
Ff wat anders... Op het werk had een collega het erover dat deze koud mogelijk te wijten is aan het ontbreken van zonnevlekken?
Iemand hier een antwoord op??
Momenteel is de zon terug actiever, een aantal zonnevlekken te bewonderen.
Activiteit is sinds december aan het toenemen.
Zie http://www.poollicht.be/index.php | Gewijzigd: 26 januari 2010, 15:28 uur, door WimBaens
Het is inderdaad een cyclus al houdt het zich de laatste tijd wat minder aan het gemiddelde aantal jaren. Tijdje terug ook in het nieuws geweest waarin men stelde dat de zon 'dood' was. Beetje raar eigenlijk want dat veronderstelt dat het niet meer tot leven zal komen. Beter was geweest 'zon minder levend'! Hier is meer info te vinden over zonnevlekken!
Even weer ontopic, het is erg koud hier! En helder, komende nacht zal weer zeer koud gaan worden. heb meestal de kachel overdag niet aan als ik thuis ben, maar nu wel. Branden maar! Brrr...
Ik zet in op -15.7 in stavoren, - 13.5 C in lelijkstad en - 11.5 in De bilt..
Wie biedt meer..
@just0408 mooi plaatje.. kan iemand me vertellen of die zwarte vlekken op het ijselmeer ijs of nog openwater is. | Gewijzigd: 26 januari 2010, 15:28 uur, door rundfunk
Activiteit is sinds december aan het toenemen.
Maar dat was wel vaag dat er een tijd lang helemaal geen zonnevlek te bekennen was!! maby een opsomming lange, strenge winters in aantocht?? | Gewijzigd: 26 januari 2010, 15:29 uur, door jewaitit
Ja de zon is langer dan normaal inactief geweest, we zullen het de volgende jaren ondervinden of de winters ook echt strenger gaan worden.
Afwachten dus