Dat heb ik inderdaad liever! Aan de andere kant; het is wel leuk om te zien hoeveel mensen er zijn, juist op de drukke momenten. Oh en het was niet als kritiek bedoelt hoor...
geen echte dooi komende dagen en in de loop van volgende week nog kouder.
yes yes yes lekker in de vorstverlet
Nou als FDB het al gaat zeggen dan gaat het gebeuren hoor. Hij staat er om bekend om altijd uitspraken te doe die erg safe zijn
-2.4
hpa 1039.6
luchtvochtigheid 64%
Hé Stiens/civiccoupé, kan je op de Stienzervaart schaatsen?
zag dat men daar een baantje sneeuwvrij had gemaakt.
Hier(Jelsum) vanmorgen om 7:30 -13.2 ºC ...ligt ook nog 30 cm sneeuw....
Lieve winterkou
Hier even een verzoekje namens mij en alle winterliefhebbers, kom ons alsjeblieft opzoeken, met een portie extreme kou. Het mag sneeuwen, maar hou ook plekken in Nederland sneeuwvrij, zodat er ook nog geschaatst kan worden
Bij voorbaat dank lieve winterkou
Lieve winterkou
Hier even een verzoekje namens mij en alle winterliefhebbers, kom ons alsjeblieft opzoeken, met een portie extreme kou. Het mag sneeuwen, maar hou ook plekken in Nederland sneeuwvrij, zodat er ook nog geschaatst kan worden
Bij voorbaat dank lieve winterkou
Lol! Kunnen we ook aantal cm's doormailen?!
Het meest aantal gebruikers online was 2.356 op Vandaag, 10:49
Maar on topic
zag dat men daar een baantje sneeuwvrij had gemaakt.
Hier(Jelsum) vanmorgen om 7:30 -13.2 ºC ...ligt ook nog 30 cm sneeuw....
ik zal zodra mijn zoon wakker is van zijn middagslaapje wel even een rondje stiens doen en even op de stienzervaart kijken
Of 't kaartje klopt niet of ik moet 'n nieuwe termometer kopen, heb 't hier -1.8 volgens kaartje minimaal -6????
brrrr voor mij nog minimaal 20 graden te koud brrrrr
Fietsen kan ook, ben je in ieder geval sneller dan 3 uur Beetje fris misschien, maar een frisse neus is nooit weg.
Maar meer serieus, is het al bekend hoe laat de omslag van de wind zal plaatsvinden, en niet lang daarna, hoe laat de neerslag Nederland zal bereiken? Als dat pas later op de middag/avond is, zal dat bij een lagere temperatuur zijn, wat volgens mij weer consequenties heeft voor de neerslag vorm, en dat heeft weer consequenties voor de chaos op de weg, die niet mals zal zijn. Tot zover mijn boeren(randstad)verstand. Kan een meer meteorologisch onderlegd persoon deze redenering even bevestigen/bijslijpen/naar de prullenbak verwijzen?
Ben trouwens wel benieuwd of heel Nederland een ijsdag heeft. Hoek van Holland zit het dichtst bij dooi (-1,3), maar de temperatuur stijgt volgens mij nog maximaal een uur. Daarna duikt ie weer vrolijk naar beneden.
http://buienradar.nl/weergrafiek.aspx?soor...sie=in%20graden
en dan effe op 2006 als start datum drukken
En de zomers warmer!