Hij vertelt teminste wel wat hij ziet en verwacht, en mocht het niet uitkomen dan zegt hij het ook dat het niet is uitgekomen.
Er zijn genoeg anderen die er elke keer omheen draaien, waar je niks mee kan (kan vriezen kan dooien)
Daarnaast heeft hij het ook nog gewoon vaak goed en lijkt hij de trends goed te zien.
Inderdaad dat vind ik ook en hij heeft zijn eigen al goed bewezen deze winter. En dat zeg ik niet omdat ik contact met hem heb want als ik ergens niet mee eens ben zeg ik het ook
--------------------------------------------------------------------------------
- Weerprimeurlijn dinsdag na 9.00 u. EXCLUSIEVE FEBRUARIPROGNOSE WPL !!
- Mogelijk zeer koude winterfase aan zet tussen 10 en 20 februari en opnieuw sneeuw
- Na aanstaand weekend voorlopig over en uit met de hardnekkige sneeuwerige sferen..
vanmiddag schreeft hij tussen 5 en 10 februari, nou wil ik marc putto daar niet direct op afrekenen maar zoals ik vaker hoor wijzigd hij wel vaker en net doen of hij dat allang voorspeld heeft!:P:P
nee doe maar maar onze eigen jan(dikke pluim voor jou) en natuurlijk ronald de wildt
:D
Ik moet dit eerst zien....maar goed de runs geven het wel aan.....
Tot nu toe heb ik al meer sneeuw in deze winter gezien, dan in mijn hele leven hiervoor.......
Maar goed, zou dit een behoorlijk extreem senario op kunnen leveren voor februari ???
LOL
Het ijshockey kan mooi aan de Baljuwlaan
--------------------------------------------------------------------------------
- Weerprimeurlijn dinsdag na 9.00 u. EXCLUSIEVE FEBRUARIPROGNOSE WPL !!
- Mogelijk zeer koude winterfase aan zet tussen 10 en 20 februari en opnieuw sneeuw
- Na aanstaand weekend voorlopig over en uit met de hardnekkige sneeuwerige sferen..
vanmiddag schreeft hij tussen 5 en 10 februari, nou wil ik marc putto daar niet direct op afrekenen maar zoals ik vaker hoor wijzigd hij wel vaker en net doen of hij dat allang voorspeld heeft!:P:P
nee doe maar maar onze eigen jan(dikke pluim voor jou) en natuurlijk ronald de wildt
Ja hij kan er wat van. Periode verlengt en daarnaast ook nog later gemaakt.
Maar wie weet, laten we hope dat die man toch gelijk gaat krijgen. Want zeg nou zelf, wie wil dat nu niet, een zeer koude winterfase!
Ik moet Jan hier gelijk geven, het viel mij bij de "buren" van weerforum ook al op. Hou die persoonlijke vete lekker voor je, ik kom hier om op de hoogte te blijven van de winterse vooruitzichten en niet om te lezen hoe iemand constant afgezeken wordt omdat hij een andere visie heeft op het weer.
On-topic: Beetje raar om mijn eerste bericht hiermee te beginnen maar ik volg dit forum met grote interesse en hoop van harte dat de sneeuwkaarten uitkomen. Ben net buiten geweest met de hond en het voelt lekker koud aan!
On-topic: Beetje raar om mijn eerste bericht hiermee te beginnen maar ik volg dit forum met grote interesse en hoop van harte dat de sneeuwkaarten uitkomen. Ben net buiten geweest met de hond en het voelt lekker koud aan!
haha indd een lekkere binnenkomer invicta!! maar geeft niet je bedoeld het goed
welkom op O-O
let wel op, dit is bijkomende (neuschnee) sneeuw vanaf vandaag gerekend: dwz dat je gebied eerder groen kan zien, terwijl er bij jou nu al sneeuw ligt dat de kaart niet aangeeft
Lijkt haast een hele ceremonie, iedere avond alle verwachtingen/voorspellingen/pluimen bekijken en analyseren.
Lijkt wel een verslaving
Beter daar aan verslaafd dan ergens anders aan
Het is hier nu -3,4 maar voelt veel kouder nog niks vergeleken met de temp. rond het ijsselmeer maar goed het vriest hier in ieder geval weer
Maar wie weet, laten we hope dat die man toch gelijk gaat krijgen. Want zeg nou zelf, wie wil dat nu niet, een zeer koude winterfase!
???
5 t/m 20 februari is bijna de hele maand....Als het nu een deel koud wordt in februari heeft hij het nu al voorspeld.....
5 t/m 20 februari is bijna de hele maand....Als het nu een deel koud wordt in februari heeft hij het nu al voorspeld.....
op zijn site staat tussen 10 en 20 feb.
De periode is niet de hele maand. Maar moet wel lachen om die man. Hij kan het allemaal zo mooi onder woorden brengen.
Ik ga ervoor, voor die koude fase!
lijkt hierop toch een beetje matigjes de hoeveelheid sneeuw!
of gat de meeste sneeuw donderdag vallen?
Ja zoals ik het kan zie wel. Woensdagavond regen overgaand in sneeuw
Met in het achterhoofd 1985 (die pas eind februari werd gehouden)... het kan nog wel natuurlijk.
Als we het er toch over hebben... ik hoop dan op eind februari voor Sven Kramer, is hij net terug uit Vancouver en kan meteen door.
Ja volgensmij wel. Overigens zijn de laatste paar kaarten misschien ietwat negatiever dan de vorige, maar die zijn dan veelal nog van de 12z run, die sowieso wat minder was
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography