:D
Ik moet dit eerst zien....maar goed de runs geven het wel aan.....
Tot nu toe heb ik al meer sneeuw in deze winter gezien, dan in mijn hele leven hiervoor.......
Maar goed, zou dit een behoorlijk extreem senario op kunnen leveren voor februari ???
Ik hoop het
maar die man spreekt zichzelf weer tegen op zijn site. Eerst heeft hij het over inderdaad de beer die los gaat van 5-10 feb, maar daarna heeft ie het er weer over dat Thialf op een zijspoor komt.. dus snap het ook niet meer nu.
Ik denk wel dat er nog een koude periode aankomt. Of die inderdaad zo extreem koud zal verlopen is nog de vraag.
Toch had Erwin Kroll het net over een tijdelijke vorst en dat woensdag de temperaturen weer omhoog gingen. Dus dat betekent voor het zuid-westen net niet sneeuw helaas.
Nou ja als we de pluimen mogen geloven volgende week weer!
De pluimen die net zijn neergezet waren niet echt... deze zijn verwijdert... maar als ze waar zouden zijn werd het erg koud Tenzij je de pluimen van Leuven en Wageningen bedoelt, die zijn wel echt | Gewijzigd: 25 januari 2010, 20:42 uur, door talkyr86
Haha, ja die neppe had ik gelijk door. Nee maar die van Leuven en Wageningen zien er ook al koud uit.
Hier -4 graden.