Ga 4 5 en 6 februari op familie weekend.
Als je de kaarten bekijkt van ECMWF en mocht dat uitkomen dan kan hij wel eens gelijk krijgen.
Maar dat is pas over 10 dagen.
Ik denk zelf dat er in feb nog wel een leuke vorst periode komt.
Paar dagen geleden ook hier op de site geschreven
Ach vorst vind ik goed. Alleen hopen dat het net die paar dagen uitstelt..
ff de berichten om je eigen bericht heen lezen er komt kou
Klopt gisteren zelfs nog....
Afhankelijk van de hoeveelheid sneeuw die gaat vallen en hoe hoog de temps worden tussen 28-01 en 05-02
Anders krijgen we weer het zelfde sneeuwijs van een paar weken geleden.
Kan het weer niet goed aangroeien.
Afhankelijk van de hoeveelheid sneeuw die gaat vallen en hoe hoog de temps worden tussen 28-01 en 05-02
Anders krijgen we weer het zelfde sneeuwijs van een paar weken geleden.
Kan het weer niet goed aangroeien.
ik denk dat de tocht der tochten er niet meer komt erst moet al die sneeuwijs uit de sloten verdwijnen ..
Dan zijn we hier in België tenminste zeker dat de neerslag als sneeuw gaat vallen want momenteel geeft het KMI 3°C voor deze dagen en dat is al warmer dan ze gisteren hebben gezegd.
op heel veel plekken niks of weinig. ik denk juist dat de sneeuw nu nog ff moet vallen omdat er nu ff niks is. vervolgens een bom vorst eroverheen.... en dan kan er volgens mij best iets leuks ontstaan....
ben ik niet met je eens er ligt nog wel degelijk ijs en niet te zuinig ook probleem is die sneeuw die erop ligt die is gesmolten en weer bevroren dus allemaal lucht ertussen ga je erop staan dan zak je eerst door die smurrie heen en vervolgens kom je op een laagje ijs
ik kan niet oordelen over alle hoeken en gaten in Friesland , maar in en om Leeuwarden zie ik gewoon water of een flutlaagje ijs erop. Ik geloof best dat er ook stukken zijn waar 7 cm prutijs ligt. maar we praten hier ook over vanaf februari en als er na de sneeuw nog paar daagjes dooi komt en vervolgens strenge vorst.. nu.. wie weet....
klopt het is natuurlijk niet overal gelijk ik hoop het zeker op een paar dagen dooi maar ik ben ban dat we dat niet gaan krijgen ik denk dat we na de sneeuw gelijk overgaan op weer een lekkere vorst periode