Alleen Zuid-Holland en Noord-Holland lijken deze keer pech te hebben met 5 cm.
Verder gelooft Jan in aanhoudende winter. Tja... Als dat niet meer positief is...
Ach ja, Zuid Holland.. is het gewend.
Vanaf donderdag slecht weer.
Ik 'moet' vrijdag weer naar huis, naar het oosten, even de ouderlijke haven bezoeken, haha.
Kan nog wel eens lastig worden, als ik het zo hoor?
De NS zal wel weer overhoop liggen, denk ik.
Ik werk voor de NS en ik verwacht niet dat je van de eventuele winterse omstandigheden last gaat krijgen.Pro Rail had bij de 1e sneeuwperiode de wisselverwarming niet aanstaan maar die branden momenteel volop en dan maakt een pak sneeuw niks meer uit.
De laatste weken hoor je ook al helemaal niks van verstoring door weersomstandigheden dus niet door blijven klagen.......
Das al wat oud, vooral met dit weer zie ik snelle veranderingen. De eerder genoemde cm'ters hebben we ook niet gehaald. Ik schat dit keer weer een cm.
--------------------------------------------------------------------------------
- Weerprimeurlijn vandaag na 9.00 u. GAAT DE BEER ECHT LOS TUSSEN 5-10 feb.
- Mogelijk extreem koude winterfase aan zet dan, koudste fase winter nog aanstaande
Aldus De Heer Weerstrateeg M Putto
--------------------------------------------------------------------------------
- Weerprimeurlijn vandaag na 9.00 u. GAAT DE BEER ECHT LOS TUSSEN 5-10 feb.
- Mogelijk extreem koude winterfase aan zet dan, koudste fase winter nog aanstaande
Aldus De Heer Weerstrateeg M Putto
Hopen dat hij weer fout zit..
Ga 4 5 en 6 februari op familie weekend.
Het gaat om subtiele verschillen. Ook als de beer los gaat kan de sneeuwwinter op een zijspoor belanden en wordt het een vrieswinter. Blijft het toch sneeuwen, dan kan hij dat goedpraten door te stellen dat dat hoort bij het losgaan van de Russische beer. Of zoiets. Zijn wel interessante boeken over, en dan heb ik het over cold reading. Het doen van uitspraken die waar zijn, die ook van belang lijken maar die in wezen niks voorstellen.
Hoe dan ook, feit is dat zowel de beer als de sneeuw de komende week aan zet zijn. Daarna zien we wel weer verder. Al zou ik er geen probleem mee hebben als begin februari inderdaad ijzig koud wordt.