Ach, zal daar ook gewoon sneeuw zijn, je gaat mij niet vertellen dat er daar geen sneeuw valt, en wel in alle omliggende plaatsen | Gewijzigd: 25 januari 2010, 12:08 uur, door stephanvanloon
Laatst zou Noord-Oost het meeste krijgen, nog geen vlokje gezien hier.
We zullen zien.
Is vroeg van te voren aangekondigd in het vorige topic dat als de neerslag het oosten zou bereiken die ging oplossen
ik hou vooral van warm water
On Topic:
Misschien ben ik negatief, maar ik verwacht tcoh gewoon regen voor zeeland... de zee is te warm, en dat met tempraturen boven het vriespunt.. geeft in mijn ogen gewoon regen.
Maar misschien ben ik wat negatief, ik heb een kater en sta op me werk.. dus er is vandaag al weinig positiefs te melden al belde me vriendin net dat ze haar examens gehaald heeft en d'r diploma dus heeft behaald!... maar of
dat positief is..vanavond weer een feestje dus...
kijkend over de landerijen
Met warme chocomel met slagroom dromend over heel veel vorst en weinig sneeuw .
En maar hopen op een .....niet uit gesproken woord
iets met een 11 er in.
Uitverkiezing voor de raad van 11?
On Topic: Als ik het goed begrijp, gaat dus de regen over in sneeuw en komt alles uit het Noord-Westen. Dan zou het toch best zo kunnen zijn dat we hier in Noord-Holland toch nog mazzel gaan hebben?
ben (helaas) altijd vrij.
De zon erbij erg lekker hoor.
Hier is het lijkt wel nog kouder te worden, en nog best bewolkt.
gr marieke
op de kaart zag ik dat juist het noorden wat achterblijft kan dat kloppen???de rest van het land leek juist veel witter dan bij ons?/ klopt dat?
@Jan, Dus ik kan vandaag of morgen een vroegtijdig bericht verwachten dat het feest niet doorgaat? haha.
Of zijn de verwachtingen deze keer beter?
De sneeuwkaartjes/neerslagkaartjes van het WRF voorspellen een hele best bak sneeuw, verspreid over 3 dagen. Eerst een front dat overtrekt, met daarachter talloze buien, kan je mooi zien op de sneeuwkaarten!
Als deze voorspelling accuraat is en ze hierbij blijven, kan Nederland zich wel eens opmaken voor algehele chaos...