nou gelukkig dan maar!
hiero in het zuidoosten van het land is er ok wel geschaatst maar maar enkele dagen
en voor nu welterusten
en de rest lees ik morgen wel weer
hmm wel verslavend hoor dit forum en het weer lol
Verwachting komende 5 dagen
dinsdag 26 januari tot en met zaterdag 30 januari 2010
Dinsdag- en woensdagnacht matige tot strenge vorst met gevoelstemperaturen onder -15 graden. Woensdag overgang naar wisselvallig en minder koud weer.
euh mis ik nu de neerslag bij deze verwachting? In het tabelletje wat ze er bij plaatsen staat toch echt wo-80%, do-70%, vr-70% en za 50% kans.
kan iemand mij dan al dat sneeuwenthousiasme uitleggen?!
Zoals je in de openingspost het kunnen lezen gaan we eerst te maken krijgen met regen wat daarna overgaat in sneeuw. Na dat blauwe komt rose en dat is sneeuw
ook hier in 't Noorden? Tis hier telkens onder nul....
Maar mensen respect voor elkaar he!
Maar goed het hangen van mij aan de
onderkant van die pluimen helpt wel he
jullie moeten mee komen trekken hahhaa
Eerst vorst dan sneeuw ,iets dooi en dan weer vorst eind eerste week feb.
Heb ik dat goed begrepen?
Ook ben ik benieuwd naar de Olympische spelen,
gaan die nog door of worden die gecanceld nu er geen sneeuw is daar?
Of verwachten ze nog sneeuw?
Pff veel vragen he
Nee, EXPRES niet in het noorden, hebben al genoeg gehad lol
FF serieus: Yep, ook het noorden krijgt weer een deel, alles zal uit het noordwesten komen , die regen in het noorden, is een beetje afhankelijk van de temp in de bovenlucht dan, even afwachten
@Loezje, ideetje, olympische spelen naar de Ardennen? we hebben hier meer als daar | Gewijzigd: 25 januari 2010, 08:44 uur, door stratocumulus
FF serieus: Yep, ook het noorden krijgt weer een deel, alles zal uit het noordwesten komen
ik bedoel meer: snap niet dat er dan eerst regen komt omdat het hier de hele week onder nul is....
Ja, sorry, mijn snappertje is nog niet wakker maar ik heb het erbij gezet toen ik het uiteindelijk wel snapte
Na bijna een uur te hebben gelezen, ben ik weer een beetje bij.
hier in winkel is het behoorlijk bewolkt, en volgens mij onder nul. ben nog niet buiten geweest.
maar die sneeuw moet dat echt?? van mij kan het winkel en niedorp wel even overslaan. Nog steeds met krukken van de vorige keer.
groeten marieke.
het ziet er wel erg koud uit allemaal
denken jullie om de vogels, die hebben het erg moeilijk met dit weer
ff vraag hoe krijg je dit standaard in de tekst??