Dat hoop je zeker. maar zie dat niet gebeuren.
Jammer Nou ja, laat het dan maar flink sneeuwen!!!!
Vandaag schrijf je hier "Vandaag (zondag), 13:50 Bericht #1185"
"Morgen een primeur op onweer-online!!!" met later een vermelding dat ie wellicht eerder komt.
Uhm, was de aankondiging van de verwachtte sneeuw voor komende week/weekend je primeur, of zit er nog iets groots in de pen?
Denk aan een zwaar zomer-onweer op 3 februari, The Cure op Pinkpop, een O-O barbecue, dat soort dingen. | Gewijzigd: 24 januari 2010, 23:09 uur, door Rob63
m dings...hou de gezelligheid er nou eens in man !
elke keer als jij in de topic komt is er een OFFtopic discussie....
zo en nu weer ontopic...
bij mij net min 1 licht bewolkt en nevelig.
hopen dat de donderdag een echte schnee dag word
weather without storms is no weather at all.
"Morgen een primeur op onweer-online!!!" met later een vermelding dat ie wellicht eerder komt.
Uhm, was de aankondiging van de verwachtte sneeuw voor komende week/weekend je primeur, of zit er nog iets groots in de pen?
Ja, we zijn allemaal errug nieuwsgierig!!!!
welke weerberichten zijn dat?
Het KNMI, meteoconsult, etc. En voordat je begint: ook daar loopt niet alles vlekkeloos, maar geeft men in ieder geval geen brood en spelen. Althans, brood en spelen voor mensen die op een strenge winter hopen. Daar is het maken van een weersverwachting namelijk geen hobby, maar een serieuze aangelegenheid omdat men een verantwoording naar de maatschappij draagt.
Overigens zal het mij om het even zijn als jij daar anders over denkt en meer waarde hecht aan een verwachting van pak 'm beet Ronald de Wildt. Ieder zijn ding zeg ik altijd maar.
NS mag zn borst wel nat maken....
Sneeuwjacht!!!
en niet vergeten de noordzee is ook kouder dan normaal dus de max temps in het noorden kunnen ook wel eens vanaf woensdag een graadje lager uitpakken.
Overigens zal het mij om het even zijn als jij daar anders over denkt en meer waarde hecht aan een verwachting van pak 'm beet Ronald de Wildt. Ieder zijn ding zeg ik altijd maar.
gelijk heb je ..ieder zn ding...maar zeg nou eerllijk...ze zijn vaak laat!
ps:Sorry jan
Denk aan een zwaar zomer-onweer op 3 februari, The Cure op Pinkpop, een O-O barbecue, dat soort dingen.
Als je even terug leest staat het antwoord
ik denk dat ik zo maar ga slapen en morgen weer bij gelezen om te kijken wat de primeur is
groetjes en weltrusten mensen
Is dat onze primeurt........
QUOTE(jan van ooijen)Nee maar Marc Putto schrijft het toch ook altijd zo als hij iets nieuws te melden heeft
Geen idee wie die Marc Putto wezen mag. Zie die naam hier wel eens voorbij flitsen, maar wie het is?
De grap zal daardoor wel aan mij voorbij zijn gegaan.
Is dat onze primeurt........
QUOTE(jan van ooijen)Nee maar Marc Putto schrijft het toch ook altijd zo als hij iets nieuws te melden heeft
Geen idee wie die Marc Putto wezen mag. Zie die naam hier wel eens voorbij flitsen, maar wie het is?
De grap zal daardoor wel aan mij voorbij zijn gegaan.
die man weet het verschil niet eens tussen een regenmeter en een windmeter.
ontopic.
hier klein laagje sneeuw en best koud met -3 a -4 graden ben benieuwd naar de rest van de week kan wel eens goed koud worden als het opklaart maar dat gebeurt de laatste tijd helemaal niet hier dus afwachten maar
Op naar donderdag!!