Als ik 'm in m'n handen krijg laat ik 'm niet meer los, want we hebben hier in 't zuidoosten nog wat in te halen
Ik heb dagelijks met leerlingen te maken met ADHD, en die kennen gewoon hun provincies, kunnen heel goed een verhaal volgen. Zijn vaak wel wat drukker, waardoor concentratie afneemt.
Maar dat is mijn mening uiteraard (dus kom maar weer op met de kritiek)
M.DINGS Ik heb zelf ook adha en ben 24 jaar het is niet makelijk hoor om er mee
om te gaan het me zelf behoorlijk in de weg maar het gaat wel makelijker dan toen ik
16 was maar goed we gaan weer verder met de sneeuw hahaha
we respecteren elkaar gewoon dat is het beste
M.v.g danny
Dat is mijn vinding De sneeuwmagneet.
Ik heb er nu maar gelijk copyright op aangevraagd. Dus niet meer zonder toestemming zomaar gebruiken, want nu is het zuiden een keer aan de beurt.
Om weatherman een hart onder de riem te steken hoop ik dat er in Tilburg zo 30 cm valt
Dat heeft ie er niet bij verteld. Maar ik vind het in elk geval positief. Hij blijft tenminste voor de winter gaan.
Dat heeft ie er niet bij verteld. Maar ik vind het in elk geval positief. Hij blijft tenminste voor de winter gaan.
Het is nog 4 dagen voor het donderdag is misschien dat de kaarten dan zeggen dat het in n-en zuidHolland wel
veel sneeuw gaat vallen. Wat denk jij Jan?
Is best mogelijk, maar die kaarten mogen van mij wel zo blijven. Niet meer aan knijpen!
Verwachtingen van alle stations hebben keihard gefaald wat betreft het oosten. Nog geen milimeter sneeuw, nu valt er sinds 17.00 wat zeer lichte sneeuw, wat amper blijft liggen, de straten en stoepen zijn nog gewoon schoon. Geen meetbare hoeveelheid dus.
Zeer teleurstellend, maar helaas niks aan te doen, zo blijkt maar weer dan Jan ook god niet is, en er ook wel eens naast kan zitten.
Daarbij komt de 'hoopgevende' voorspelling van woensdag/donderdag/vrijdag. Ik ben er al haast zeker van dat het dinsdag of woensdag alweer heel anders is. Pin je dus niet vast op deze voorspellingen, want de meeste weerstations kunnen het weer van morgen (neem vandaag) nog niet eens voorspellen.
Ten derde, ik zie toch de hele tijd dezelfde perso(o)n(en) wat neerhalende reacties plaatsen over anderen, over het weer (alsof iemand er invloed op heeft) e.d. Ik denk dat deze personen wel weten wie ik bedoel.
Vanaf morgen zit ik weer in Breda, zal wel regen worden daar komende week. Helaas!
Als jij gisteren het topic hebt gevolgd dan had je ook kunnen lezen dat ik gemeld heb hoe meer het front naar het oosten trekt des te minder het zou gaan voorstellen. Tevens heb ik in het begin van de middag duidelijk aangegeven waar wel de meest e sneeuw zou gaan vallen Vervolgens staat er in mijn begin post een heel mooi zinnetje in bold geschreven. Aangezien de runs continu hetzelfde zijn gebleven heb ik dit topic geopend zie hieronder het bewijs!!!
Met vriendelijke groet,
De crew | Gewijzigd: 27 januari 2010, 07:13 uur, door Pgs3000
Dat zullen we de aankomende dagen wel gaan zien. Zoals je ziet bij de bovenste afbeeldingen van mij is er weinig verplaatsing maar wie weet krijgt morgen Belgie weer niets en zit Nederland volop in de sneeuw of andersom