De komende drie dagen wint de kou verder terrein en neemt de vorst scherp toe. Dinsdag en woensdag kan het matig tot streng vriezen en ook overdag blijft het kwik onder nul. Meestal is het droog en langzaam klaart het wat op. In de loop van woensdag draait de stroming naar het noorden. We komen dan enkele dagen in gure omstandigheden terecht. Een harde, koude noordenwind voert tal van sneeuwbuien aan zodat er opnieuw grote verkeersoverlast dreigt. Er is overwegend lichte dooi en in de nachten blijft het vriezen. Een tweedeling dus in de week: eerst vorst, later sneeuwval. | Gewijzigd: 24 januari 2010, 16:08 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Wat wordt er toch gezeurd op Marco Putto trouwens? Ik heb even op hem gezocht (weet ik veel wie hij is) en volgens mij heeft hij in oktober (nieuwsartikelen die hij niet achteraf kan aanpassen) al het grootste gedeelte van deze winter goed voorspeld... Kun je hem nog zo niet mogen, hij had wel gelijk. Of is dat juist het irritante?
Nouja, tenminste had hij het voor Terschelling bij het rechte eind. Koud met veel sneeuw en slecht ijs. Hopen dat ie volgend jaar 30 graden en vallende kokosnoten voor de winter voorspelt.
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Zijn seizoensvoorspelling heeft hij niet kunnen aanpassen en komt precies uit... Dat wil niet zeggen dat hij daarmee fantastisch is. Ene Roder heeft ook een tijdje goed gezeten en was toen opeens uit de picture. Maar een koude sneeuwrijke winter voorspellen na de afgelopen winters was toch alleen al dapper. En nog gelijk krijgen ook is wel een hele prestatie.
Nouja, ik ga er echt geen abo op nemen hoor, net zoals met Corbijn. Maar interessant is het wel...
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Nou nou heel officieel
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Nouja, ik ga er echt geen abo op nemen hoor, net zoals met Corbijn. Maar interessant is het wel...
Jij maakt hem niet mee op andere forums merk ik wel Is gewoon luk raak gokken en dat kan iedereen. Zelf heb ik ook de eerste vorst op de dag nauwkeurig voorspeld en de eerste sneeuw van betekenis kwam net 6 uur te vroeg anders had ik die ook goed. Beide voorspellingen heb ik gedaan in oktober. En ja gewoon gegokt want het weer laat zich niet sturen door 1 bepaald persoon.
de verrassing van Jan.....
hij is jarig en we zijn allemaal uitgenodigd
maar hij moet het alleen nog even overleggen met zijn vrouw.
Hhahaa lol
Maar ik ben wel nieuwsgierig hoor!!!