--------------------------------------------------------------------------------
- Weerprimeurlijn vandaag na 10.00 u. met zeer strenge vorst regionaal naar di. / wo.
- Weerprimeurlijn kondigde medio afgelopen week al tot -12 of -13 aan voor deze week !
- Primo februaar wederom mooie evoluties verwacht na best winters getinte weerkaarten
- Sneeuw, regionaal >10 cm. jl. donderdag al aangekondigd door alerte weerprimeurlijn..
- Oceanische hogedruk waarschijnlijk weer leading straks rond maandwissel / begin feb.
- Grote kans dan op stromingen tussen west en noord en toenemende sneeuwkansen..
Haha netzoals als dit, waar heeft die het over?????
Dat taalgebruik van die man is...
Tja...geen woorden voor
Overigens: ik denk, als ik zou op verschillende sites de kaarten heb bestudeerd wat de primeur in kan houden:
-Dinsdag en woensdag koud
-In de loop van woensdag nadert neerslag vanuit NW, verder het binnenland in overgaand in sneeuw, met grootste kans in Z en O.
-Donderdag en vrijdag grote kans op sneeuwbuien in het binnenland, meer winterse buien in de kustgebieden.
-Zaterdag nog steeds kans aanwezig, maar wel kleiner.
-Zondag opnieuw front met in het binnenland grote hoevelheden sneeuw
-Dit alles zou eind zondag in Limburg een sneeuwdek van ongv. 30 cm opgeleverd moeten hebben.
EDIT: Wow, weeronline gaat voor -11 hier woensdag, dan wordt het minstens -15! | Gewijzigd: 24 januari 2010, 15:32 uur, door Maxim1110
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
--------------------------------------------------------------------------------
- Weerprimeurlijn vandaag na 10.00 u. met zeer strenge vorst regionaal naar di. / wo.
- Weerprimeurlijn kondigde medio afgelopen week al tot -12 of -13 aan voor deze week !
- Primo februaar wederom mooie evoluties verwacht na best winters getinte weerkaarten
- Sneeuw, regionaal >10 cm. jl. donderdag al aangekondigd door alerte weerprimeurlijn..
- Oceanische hogedruk waarschijnlijk weer leading straks rond maandwissel / begin feb.
- Grote kans dan op stromingen tussen west en noord en toenemende sneeuwkansen..
Haha netzoals als dit, waar heeft die het over?????
ik niet snappe....ikke uitleg willen
weather without storms is no weather at all.
van www.weer.nl
-Dinsdag en woensdag koud
-In de loop van woensdag nadert neerslag vanuit NW, verder het binnenland in overgaand in sneeuw, met grootste kans in Z en O.
-Donderdag en vrijdag grote kans op sneeuwbuien in het binnenland, meer winterse buien in de kustgebieden.
-Zaterdag nog steeds kans aanwezig, maar wel kleiner.
-Zondag opnieuw front met in het binnenland grote hoevelheden sneeuw
-Dit alles zou eind zondag in Limburg een sneeuwdek van ongv. 30 cm opgeleverd moeten hebben.
EDIT: Wow, weeronline gaat voor -11 hier woensdag, dan wordt het minstens -15!
Alweer een spannende week.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
De winter is totnogtoe niet extreem koud. De winter is wel extreem als het gaat om de sneeuw, de overlast voor het verkeer en de lange periode met winterweer.De komende week zijn wij nog niet van de winter af. De temperaturen lopen vanaf woensdag wel op, maar in de nachten blijft de vorst. Vooral donderdag, vrijdag en ook op zaterdag valt er meer (veel) sneeuw, soms ook met een mix regen. Ik kom maandag met een bijstelling
en er niet opletten.
Zo is Hij dus gewoon hij kan er waarschijnlijk niets aan doen een ieder is anders .
Maar nu even inzetten met zijn allen (ja ook daar aan de zijkant opletten
Daar gaan we.....
Bij Jan aan de costa del sneeuw tingeling tingeling
Waar Jan de sneeuwvlokken ving tingeling tingeling
en wij aan zijn lippen hingen tingelingen tingelingen
en er niet opletten.
Zo is Hij dus gewoon hij kan er waarschijnlijk niets aan doen een ieder is anders .
Maar nu even inzetten met zijn allen (ja ook daar aan de zijkant opletten
Daar gaan we.....
Bij Jan aan de costa del sneeuw tingeling tingeling
Waar Jan de sneeuwvlokken ving tingeling tingeling
en wij aan zijn lippen hingen tingelingen tingelingen
Koek-en-zopie en muziek
power low ? lief he
het is polar low....voor uitleg bij jan !
weather without storms is no weather at all.