mooie jan...heb je die ook voor t noorden...sneeuwt matig hier maar zie dat niet op die radar?of werkt die radar anders?
enige oplossing zou zijn, schuiven .
ik zou zeggen , kalm aan over de weg ( niets mis mee ) de sneeuw geeft opzich ook wel enige grip.
niet gelijk in paniek bij een beetje sneeuw..
groet,
SC
Vroeg het me gewoon even af, we zijn gelukkig veilig thuis gekomen. paar ongelukken gezien, taxi tegen paal en een auto tegen een dijkje, maar het viel allemaal erg mee.
gr marieke.
heeft het geen zin of vergeten ze het gewoon.
gr marieke
Hoewel het hier ook lekker wit is hoop ik dat ze wegblijven met die strooi bakken. Heb vandaag net mijn 2 auto's hun normale kleur terug gegeven
Hier nu ook al 1,5uur... blijft niet liggen!
Een week met wind en sneeuw
Gisteren ging ik nog voor een doorzettende winter met opnieuw een flink koude periode. Nu moet ik gaan bijstellen naar een minder koude week. De eerste dagen van de komende week zijn nog koud. Woensdag volgt met een dip. Donderdag en vrijdag zullen sneeuw, soms regen, een harde wind en in de nachten lichte vorst brengen. Mogelijk wordt het vrijdag nog weer kouder. Het volgende weekend verwacht ik weer veel sneeuw.
P.P
Temp daald hier nog steeds --5,2gr
Een week met wind en sneeuw
Gisteren ging ik nog voor een doorzettende winter met opnieuw een flink koude periode. Nu moet ik gaan bijstellen naar een minder koude week. De eerste dagen van de komende week zijn nog koud. Woensdag volgt met een dip. Donderdag en vrijdag zullen sneeuw, soms regen, een harde wind en in de nachten lichte vorst brengen. Mogelijk wordt het vrijdag nog weer kouder. Het volgende weekend verwacht ik weer veel sneeuw.
P.P
Temp daald hier nog steeds --5,2gr
zo de wind waait , waait m'n rokje. die weet echt niet wat ie wil, gister zei ie nog wat anders , woensdag de koudste dag ? :s
Noord-Holland veel sneeuwplezier !!