Hier nog steeds sneeuw op dezelfde tijd als vorige week zaterdag
Ik woon toch maar 25km pal noord van Tilburg centrum
Je geeft zelf het antwoord al: Ik zie "ALLEMAAL" redelijk hoge isobaren. Tja, Je kunt het allemaal L of H noemen, maar feit is dat het zich allemaal in evenwicht houdt. Vandaar stationair...
Dat heeft met die sneeuwmagneet te maken inderdaad! Heb je wel de nieuwste software gedownload?! Wij hadden vorige week daar ook problemen mee en hebben toen Pull-Snow 3.0 geregeld, nu komt er heel veel op ons af!
Zo! Kan bijna niet geloven dat deze foto's vanavond genomen zijn. In de korte tijd best een leuke laag! Hoop dat dat voor ons ook weggelegd is.
groeten marieke en ik geloof dat het ongeveer -0,5 graden is.
Bedankt; stationair begrijp ik alleen kan ik "het front" niet echt terugvinden in de isobaren....
sneeuw is sneeuw nat of droog blijft sneeuw en het blijft steeds meer legen
temp is nu nog 0.4 in plek van 1.0 dus zakt lekker snel en hopen dat het lang door gaat
groeten marieke en ik geloof dat het ongeveer -0,5 graden is.
ja echt niet gestrooid hier...gleed met de auto ook al
Heel raar vraagje maar waarom strooien ze eigenlijk niet.??
heeft het geen zin of vergeten ze het gewoon.
gr marieke
heeft ook helemaal geen zin , bij zo'n sneeuwval is het niet te strooien.
enige oplossing zou zijn, schuiven .
ik zou zeggen , kalm aan over de weg ( niets mis mee ) de sneeuw geeft opzich ook wel enige grip.
niet gelijk in paniek bij een beetje sneeuw..
groet,
SC | Gewijzigd: 23 januari 2010, 20:38 uur, door thijmco
Dus alle witte lakens die niet in het noorden liggen zijn morgenochten al weer weg.
Komende week gaat een hele vieze winterweek worden.. 2/3 graden regen/ natte sneeuw yukerdieyuk
gelukkig gaat februari stervenskoud worden
enige oplossing zou zijn, schuiven .
ik zou zeggen , kalm aan over de weg ( niets mis mee ) de sneeuw geeft opzich ook wel enige grip.
niet gelijk in paniek bij een beetje sneeuw..
groet,
SC
en t is weekend