Toch op het verkeerde knopje gedrukt.... Je had het koud knopje moeten indrukken inplaats van het warme knopje... dus die blauwe
Wat ik begrepen heb moet er vanavond/vannacht toch ook nog het een en ander gaan vallen? dus dit is (hopenlijk) niet het enige buien front wat langs komt...
Wat ik begrepen heb moet er vanavond/vannacht toch ook nog het een en ander gaan vallen? dus dit is (hopenlijk) niet het enige buien front wat langs komt...
Ja suf, die blauwe, bedacht ik me later ... zal ik 'm archieveren onder de B van Bilthoven?
super dat je positief blijft over de mogelijkheden van de sneeuw verder in het zuidwesten.. maar let wel dat het grote verschil met Hoorn en bijvoorbeeld den haag is dat het al meer dan 1 week niet gevroren heeft.. dus de vorst is hier volledig uit de grond.
lekker wijntje trouwens Rioja ruleeees !
Als jij het zegt, jippiedepippie, geloof ik het .... spreekwoord luidt niet voor niks: waarheid als een koe ... toch?
Prachtig hoe dat IJsselmeer erbij ligt!
Hier nog geen vlok sneeuw, maar dat klopt wel want m'n sneeuwmagneet moet nog op stoom komen | Gewijzigd: 23 januari 2010, 19:32 uur, door Richardus
Hier nog geen vlok sneeuw, maar dat klopt wel want m'n sneeuwmagneet moet nog op stoom komen
ja die foto's van het ijselmeer zijn echt mega kicke..
Kheb een bakkje water in de vriezer gezet en schraap zo even wat ijs van de wanden.. maak ik me eigen winterwonderland wel
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3...;soort=loop1uur
Wacht geduldig af wanneer de vorstgrens eens zakt, hier nog steeds rond de 1 graad, en Regen....
goed plan, als je dan ook wat van die witte deken hierover wil gooien...graag .... zón witte deken staat leuker dan dat natte wegdek.. en die natte stoepen..