Maar nog een vraag, weet je ook misschien of hij de dan in afgezwakte vorm boven het oosten aan komt of juist niet?
En misschien een richt tijd?
Dat zou ik nu niet durven zeggen. De aankomende run zal meer duidelijkheid verschaffen denk ik
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Maar nog een vraag, weet je ook misschien of hij de dan in afgezwakte vorm boven het oosten aan komt of juist niet?
En misschien een richt tijd?
Is niet slecht bedoelt hoor deze reactie van mij, maar zat me te bedenken: Zou wel mooi zijn als we bij Jan, net als een pizza, sneeuw konden bestellen met daarbij de levertijd
Ja zou zeker mooi zijn, en dan heeft Jan het ook nog makkelijk want is helemaal niet erg als die KOUD wordt afgeleverd
Ruilhandel dan? Recept(en) voor sneeuw http://www.smulweb.nl/zoeken/?type=recepte...p;query=kwartel
Nee hoor Marja, voor mij kwartels EN sneeuw vanavond... Ik denk met gecarameliseerde witlof...
Haha persoonlijk eet ik liever wat anders.
Maar het wordt toch wel lekker lantaarnpaalstralen!
Wel frappant dat als het gaat sneeuwen het altijd in het weekend is (hier dan)
EDIT: temp 1 graad boven nul
Valt wel mee hoor.
Deze stoepen waren half uur geleden ook zeiknat maar nou wit!
Over VOORSPELLINGEN gesproken... die komen 9 van de 10 keer niet uit.. VERWACHTINGEN vaak wel..
Duszz.. Jan, Verwacht je dat onderstaande voorspelling uitkomt?.. of heb je alleen maar in je kristallen bol gekeken
KNMI, Meteoconsult enz, die hebben hun kristallen bollen al een tijdje geleden buiten gezet als zonne-uren meter, die doen alleen nog maar aan weersverwachtingen.
Sorry hoor, maar dit moest ik even kwijt
On Topic: Het is gestopt met sneeuwen, net nu het vaag wittig begon te worden
Lots
Citaat van Verwijderde_gebruiker_01, zaterdag 23 januari 2010, 16:17 uur Precies en om te zeggen "Of komen je voorspellingen nu niet uit" ook niet erg he.
Maar even hier mijn voorspelling:
zaterdag 23 januari 2010 13:01 uur, door Jan van Ooijen
Vandaag is er veel bewolking aanwezig en in de kustgebieden valt er van tijd tot tijd neerslag. De neerslag gaat in het zuidwesten gepaard met regen en in het noordwesten van het land valt er van tijd tot tijd regen, natte sneeuw en ijzel. De neerslag breidt maar heel langzaam verder uit over het land. De neerslag zal eerst vallen in de vorm van regen maar later overgaand in sneeuw. De temperaturen voor vandaag zijn ongeveer -2 graden in het noordoosten tot zo'n 3 graden in het zuidwesten van het land. De wind is zwak tot matig boven land 2-3 bft en aan de kust staat een matige wind 3-4 bft en komt vanuit het zuiden. Vanavond neemt de kans op sneeuw steeds verder toe in het gehele land met uitzondering van het zuidoosten en het zuidwesten van het land, daar valt regen maar natte sneeuw is niet uitgesloten. De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer -2 graden in het noordoosten tot zo'n 2 graden in het zuidwesten van het land. Vannacht kan het flink door gaan sneeuwen en op plaatsen kan een aardig sneeuwdek gaan ontstaan (5-10cm). In het zuidwesten van het land zal het echter natte sneeuw en regen zijn. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer -3 graden in het noordoosten tot zo'n 0 graden in het zuidwesten van het land. | Gewijzigd: 23 januari 2010, 16:50 uur, door lotsofjazz