Wat is dat voor een onzin vraag? Maar om je gelijk even uit de droom te helpen... Ik heb ook andere radars (lees doppler) en die geven een heel ander beeld aan dan buienradar.
Ik zie een "L" (lagedrukgebied) staan bij waardes van 1020 hPa.
2x een L boven de UK.
Dat kun je toch geen lagedrukgebied noemen?
De classificering tussen H en L zijn altijd afhankelijk van relatieven en niet direct van absolute waarden in druk | Gewijzigd: 23 januari 2010, 16:02 uur, door talkyr86
Hoezo onzin vraag ?
Jij beweert iets.. Dus mag je het ook uitleggen..
Jij beweert iets.. Dus mag je het ook uitleggen..
Bij deze toch gedaan? Alleen ik mag ze niet vrijgeven dus dan houdt het op. Buienradar geeft dingen aan die er helemaal niet zijn!!! Zoals gewoonlijk
Ok laten we het niet spannender maken dan het al is ... ik blijf overal vanaf. Het moet goed komen hier, we gaan richting de 0 graden. Natte sneeuw is nu weer ijsregen.
Kan alles eindelijk eens weg dooien hier.
Al het oude ijs ligt hier nog.
één week goed de wind er door, en dan in feb opnieuw beginnen met een mooie vorst periode.
Kunnen mooi de kaarten opnieuw geschud worden.
Ik zelf verwacht nog wel dat we op natuur komen in Feb
Precies en om te zeggen "Of komen je voorspellingen nu niet uit" ook niet erg he.
Maar even hier mijn voorspelling:
zaterdag 23 januari 2010 13:01 uur, door Jan van Ooijen
Vandaag is er veel bewolking aanwezig en in de kustgebieden valt er van tijd tot tijd neerslag. De neerslag gaat in het zuidwesten gepaard met regen en in het noordwesten van het land valt er van tijd tot tijd regen, natte sneeuw en ijzel. De neerslag breidt maar heel langzaam verder uit over het land. De neerslag zal eerst vallen in de vorm van regen maar later overgaand in sneeuw. De temperaturen voor vandaag zijn ongeveer -2 graden in het noordoosten tot zo'n 3 graden in het zuidwesten van het land. De wind is zwak tot matig boven land 2-3 bft en aan de kust staat een matige wind 3-4 bft en komt vanuit het zuiden. Vanavond neemt de kans op sneeuw steeds verder toe in het gehele land met uitzondering van het zuidoosten en het zuidwesten van het land, daar valt regen maar natte sneeuw is niet uitgesloten. De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer -2 graden in het noordoosten tot zo'n 2 graden in het zuidwesten van het land. Vannacht kan het flink door gaan sneeuwen en op plaatsen kan een aardig sneeuwdek gaan ontstaan (5-10cm). In het zuidwesten van het land zal het echter natte sneeuw en regen zijn. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer -3 graden in het noordoosten tot zo'n 0 graden in het zuidwesten van het land.
Ja dat is ook gewoon een vraag. Maar goed ik ben niet degene die voorspellingen maakt. Dus wat weet ik er van.
We zijn niet allemaal weergoden..
blijft de storing nu ongeveer boven het westen slepen? Of kimt hij toch ook nog wel boven het oosten te liggen?
Alvast bedankt!
Zal heel langzaam maar dan ook heel langzaam oostwaarts trekken.
We zijn niet allemaal weergoden..
Als ik het somber in zie dan had ik dat hier allang vermeld.
Ok, jij je zin!
Aan de daken kun je goed zien dat het al wit begint te worden.. Nu ik dit berichtje maak beginnen de tegels ook wit te worden. Even klikken op de foto's en dan uitzoomen, dan kun je de vlokken zien.. Vooral op de eerste foto zijn deze goed te zien.
Lots
Oke badankt voor het snelle antwoorden!!
Maar nog een vraag, weet je ook misschien of hij de dan in afgezwakte vorm boven het oosten aan komt of juist niet?
En misschien een richt tijd?