Ik zelf ben sinds een half jaar beetje bezig met foto's maken met een camera van m'n zwager (best wel goede camera). Ben de afgelopen weken weer een beetje aan het experimenteren geweest en d'r zijn wel een paar mooie plaatjes uitgekomen! D8 ik zet ze maar ff hier in dit topic neer, ff kijken wat de jullie er van vinden
Dit is de eerste foto. Ik heb 'm gemaakt bij mij achter op een mooie witte winterdag.
Deze foto heb ik bijna op dezelfde plaats gemaakt op diezelfde middag. Vond 't wel wat hebben omdat je echt op ELK takje sneeuw ziet zitten.
Deze foto vond ik best fraai omdat het best wel een vreemd en mysterieuze zonsondergang was. Ik zag de zwanen in de verte aan komen vliegen en heb me camera snel gepakt.
Dit vind ik zelf de mooiste die ik geschoten heb. Ik heb 'm nu als bureaublad achtergrond en mensen denken dat dit een nieuw vista plaatje is...xd Ze geloven niet dat ik hem zelf heb gemaakt. Hij is genomen bij de IJssel rond een uurtje of half 4. En weer die zwanen hé
Lief roodborstje in onze achtertuin.
Ze staan trouwens ook op weerplaza.nl
edit: ze zijn niet zo scherp als origineel zie ik net.... Misschien doordat ik ze heb verkleind?
gr,
jewaitit | Gewijzigd: 20 januari 2010, 22:31 uur, door jewaitit