KNMI 21.30
Weerplaza 22.00 en 10.00
MC 00.00 en 12.00
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Kom op kindertjes...zeiken doen we in 't potje he.
Die pluim die blijft heus nog wel wat op en neer zwabberen. Wie weet is ie morgen nóg een stuk zachter. Het gaat erom dat er weer een trend gezet is naar een nieuwe winterse periode. Daar moeten we de komende dagen hoop uit putten. Laat het eerst daadwerkelijk weer wat kouder gaan worden, en dan zien we daarna wel weer wat verder gebeurt.
Daardoor wordt er zo op jou gereageerd... Dus voortaan iets meer nuance in je berichten..
Maar weer voorspellen draait toch om het analyseren van gegevens? Winterliefhebbers (ben ik 1 van) kunnen daar toch wel objectief naar blijven kijken, ook als de voorspelling net ietsje minder is? | Gewijzigd: 19 januari 2010, 22:16 uur, door RPJW89
genuanceerde update:)
De nieuwste pluim is wat zachter in vergelijking met zijn voorganger. Dit betekent nog niet dat de winter gevaar loopt. Wel zie ik dat het weekend wat zachter zal verlopen dan eerder werd gedacht. Dus mogelijk ook wat neerslag.
De nieuwe week zal koud verlopen met temperaturen veelal onder nul overdag en in de nacht lichte tot matige vorst.
De nieuwste pluim is wat zachter in vergelijking met zijn voorganger. Dit betekent nog niet dat de winter gevaar loopt. Wel zie ik dat het weekend wat zachter zal verlopen dan eerder werd gedacht. Dus mogelijk ook wat neerslag.
De nieuwe week zal koud verlopen met temperaturen veelal onder nul overdag en in de nacht lichte tot matige vorst.
Kijk dat leest al een stuk prettiger..
Maar zou het op schaatsen aan komen ?
Drachten meld ook sneeuw | Gewijzigd: 19 januari 2010, 22:20 uur, door Hooizolder
Ik heb liever iemand die objectief is en zich niet laat leiden door gevoel.
Kijk (bijna) iedereen hier hoopt op een strenge vorst, maar als de kaarten dan iets minder positief zijn, mag dit best gezegd worden. Liever de feiten dan de hoop.
Ik denk niet dat dit echt over komt lol, maar ben ook gaar.
Ok hopelijk gaot it oan!!
Kijk (bijna) iedereen hier hoopt op een strenge vorst, maar als de kaarten dan iets minder positief zijn, mag dit best gezegd worden. Liever de feiten dan de hoop.
ik ben bang dat een elfstedentocht er niet in zit..
maar mogelijk wel wat schaatsen.
Maar zou het op schaatsen aan komen ?
Drachten meld ook sneeuw
Dat is erg twijfelachtig. Ik vind namelijk (mening ) dat het pas vanaf maandag echt koud gaat worden, misschien zondag.
Dan zien we rond vrijdag/zaterdag dat het opnieuw zachter wordt in de pluim. Dit zou betekenen dat het dan gaat kwakkelen. De periode zal wellicht net te kort zijn voor echt schaatsplezier.
Tenzij natuurlijk de weermodellen er straks heel anders over gaan denken. Alleen zie ik wel al een tijdje in de pluimen terug dat vanaf vrijdag toch depressies roet in het eten willen gaan gooien. Of dit ook gaat gebeuren moeten we nog afwachten.
Wellicht vriest het in de nachten goed door en kunnen we toch op de schaats. Maar het duurt nog wel een week denk ik.
| Gewijzigd: 19 januari 2010, 22:31 uur, door Maarten Dings
gelijk heb je,maar direct zo negatief te gaan doen is ook niet goed..in t weer zijn geen feiten,alleen voorspellingen,dan de dag van t weer en daarna de feiten..Moet ook iets verder kijken dan de pluimen he..
Als Westerbork hier ergens ligt dan zou het deze bui kunnen zijn...
We hebben er weer zin in, volgende week weer schaatsen (en Helga nee niet over 14 dagen)
oh ja nog een mooi kaartje...
| Gewijzigd: 19 januari 2010, 22:34 uur, door PolderPS