Ja, maar dit was niet voorspeld toch? Het zijn ook echt geen lullige vlokken ofzo..
on topic weer hier koelt het flink af met een mengeling van regen sneeuw en mist.
Waarom zou hij een hekel aan de winter hebben? Pluim ziet er inderdaad wat minder uit, dat is constateren, geen mening geven
Ja hoor was wel voorspeld. lichte sneeuw. maar het word hier al weer goed wit.
Is inderdaad gewoon een feit, onzin dat ik een hekel heb aan de winter!
Pluim is in vergelijking met zijn voorganger minder koud.
In de stad nog niet echt, komt door al die natte drek van vandaag. Op de koude weg waar nog ijs ligt ontstaat nu wel een klein laagje, die weer eens spek glad is Ik hoop ook op een flinke vorstperiode ZONDER sneeuw.
on topic weer hier koelt het flink af met een mengeling van regen sneeuw en mist.
Eerst weer ff zeiken en dan weer ontopic. Klasse hoor!
Valt me wel op dat jij door vrij scherpe conclusie's menig winter liefhebber in het hart raakt.
Daardoor wordt er zo op jou gereageerd... Dus voortaan iets meer nuance in je berichten..
Rond 21.30 komt de EPS pluim van het KNMI, te vinden op de website bij verwachtingen.
Rond 22.30 komt de hele pluim
link: http://www.knmi.nl/exp/pluim/vijftiendaagse/index.html
Daardoor wordt er zo op jou gereageerd... Dus voortaan iets meer nuance in je berichten..
Probeer realistisch te blijven. Ik zal het volgende keer wat genuanceerder brengen.