Bij FarmVille speelt de gebruiker een boer die zijn boerderij moet onderhouden. Met behulp van munten en FarmVilledollars kan de gebruiker land omploegen en er gewassen planten. Ook het aanschaffen van dieren en gebouwen behoort tot de mogelijkheden. Door het te investeren in gewassen krijg je ervaring (XP) en haal je ook winst. Je kunt het spel ook online spelen met vrienden. Zo kun je elkaars gewassen bewerken met kunstmest (Fertilizer) of elkaar helpen met kleine probleempjes, bijvoorbeeld vossen verjagen. Bij deze beide methodes halen beide partijen voordelen. Nog een anders feature van het spel zijn de medailles, deze zijn te verdienen door bepaalde doelen te bereiken (zoals veel vrienden hebben of veel gewassen oogsten).
De één vindt het leuk, de ander vindt het volkomen kansloos.....
So be it....
Zijn er toevallig nog O-O leden die FarmVille spelen...? | Gewijzigd: 17 januari 2010, 01:34 uur, door Romani
Wat ik wel grappig vind, is dat ik in 94 naar Utrecht was terug gegaan, na een aantal jaar in Friesland te hebben gewoond.
En de persoon die het hardst riep, dat ik een agrarisch georienteerd persoon was, is nu zelf een zeer fervent Farmville speler.... | Gewijzigd: 17 januari 2010, 17:22 uur, door arjens