ik wil graag iemand voorstellen die heel bijzonder is voor mij.
deze dame....ja je hoort het goed dame....is stapel op onweer tornado's en wat maar met het weer te maken heeft !
en deze meid ken ik nog geen week kwam haar tegen toevallig op hyves
en nu heb ik O-O laten zien en ze was helemaal dol erop!
dus bij deze tornadogirl....van harte welkom namens mij | Gewijzigd: 17 januari 2010, 01:06 uur, door smoke_soldier
weather without storms is no weather at all.
En dank u wel!
Ik ben Hèlen, 15 jaar. En vanaf al heel jonge leeftijd was ik gek op de regenboog Alleen tot een paar jaar geleden ben ik erachter gekomen dat stormen, tornado's en onweer ontzettend indrukwekkend zijn!!
Sindsdien heb ik de film Twister heel vaak gekeken, omdat Helen Hunt daarin mijn grote voorbeeld is haha
Ik hoop van deze site veel te kunnen leren Maar zo te zien gaat dat wel goed komen
doei!
Hèlen.
TornadoGirl, van harte welkom op het gezelligste weerforum van Nederland! Veel te leren en veel te kletsen, maak er wat leuks van en als je wat te vragen hebt dan zijn er genoeg mensen hier die je vast kunnen helpen!
TornadoGirl, van harte welkom op het gezelligste weerforum van Nederland! Veel te leren en veel te kletsen, maak er wat leuks van en als je wat te vragen hebt dan zijn er genoeg mensen hier die je vast kunnen helpen!
dank je hartelijk voor je compliment! dat waardeer ik zeer !
en zoals het hoort toch?
gr smoke !
En tornadogirl, je zal wel zien dat dit HET weerforum van Nederland is, je zal er echt veel leren (ik ook ) en, geloof mij, als er sneeuw in aantocht is of in de zomer onweer, kan je het hier amper bijhouden, allemaal weergekken hier veel plezier hier
Weer is altijd een heen en weer weer gebeuren maar vind het leuk om van iedereen te lezen wat weer met mensen doet... Vooral het reageren op elkaar en dan terug gaan naar ontopic..
Wat me het meest opvalt hier is de correctheid van voorspellen.. zonder veel poeha ... dus "pluim" is terecht:)
Omdat onweer een trigger voor me is:) hoop ik hier een boel mooie dingen te zien en te lezen
Sinds gisteren heb ik me aangemeld. Zelf ben ik al een paar jaar bezig met "het weer"door heel veel forums sites e.d. te volgen.. zodra er extremen in het weer komen ga ik wat rechter zitten en als we echte koude krijgen dan heb je me volle aandacht..
Kortom ik hoop hier veel te leren, mee te praten en natuurlijk lol te hebben !
gr
Calliep
Sinds gisteren heb ik me aangemeld. Zelf ben ik al een paar jaar bezig met "het weer"door heel veel forums sites e.d. te volgen.. zodra er extremen in het weer komen ga ik wat rechter zitten en als we echte koude krijgen dan heb je me volle aandacht..
Kortom ik hoop hier veel te leren, mee te praten en natuurlijk lol te hebben !
gr
Calliep
zo te zien trek ik veel nieuwe leden
en nee ik ben niet arrogant
Je weet dat twister een faal film is he...
Het is niet echt wat ze doet en zo gaat het er in het echt niet aan toen.