Ik vind het weggegooid geld een weerlijn bellen. Het is gewoon ordinair gokken en meer niet. Dat heeft hij zelf gezegd een vrijdag op radio veronica
ook nog steeds een schaatsbaan op de binnenwegen.
het dooit wel maar niet dat je zegt dat alles pleite is voordat we weer wat vorst krijgen
Hoi Master,
Ja dat klein beestje is mijn trouwste vriend voor vijf jaar terug gehaald als pup vlak bij jou(hollandscheveld) hoorde dat van een collega waar te koop was en aangezien ik 30 jaar bij philips gewerkt heb de laatste in hoogeveen (indutrieweg) als autmatiseerder (robot progger) kunstof productie . zat ik vlak bij om de pup te halen.
Trouwens hier is het slecht of haast geen schaatsijs geweest op vaarten / plassen .alleen officiele ijsbanen waren open maar daar ook slecht ijs i.v.m dat vele sneeuw.
Hopelijk breekt er een nieuwe vorst periode aan met direkt geen sneeuw. mag later wel als het ijs 20 cm dik is.
alles en dan pas weer nieuwe vorst kunnen we tenminste weer een keer fatsoenlijk de straat op.
even oftopic
en hollandscheveld ligt hier dichtbij dat klopt mijn broer heeft zijn hond ook uit dat dorpje gehaald.
maar weet niet meer bij wie en waar precies maar is ook erg mooi beestje.
maar weet niet meer bij wie en waar precies maar is ook erg mooi beestje.
Van mij mag het wel ff warm water regenen anders raken we die brut niet snel loos. het lijk niet mooi winters meer die prut.
Temp. loopt nu rap op van 0,2 nu +3,9gr en alles drupt.
off.
Het was een landweggetje met weinig huizen volgens mij doodlopend en laatse huis rechts. en de snelweg kon ik daar ook zien. | Gewijzigd: 18 januari 2010, 12:04 uur, door wiggelrode
De sneeuw hier dooid hier maar amper weg. misschien dat we nog wat regen gaan krijgen uit het noordwesten. die dat drappie prakkie doet verdwijnen. want gemiddeld ligt er nog zo,n 20 cm. en denk niet dat dit weg is voor dat de nieuwe vorst intrede doet.
Bij ons in Ter-Apel het zelfde verhaal wordt nu een vieze gladde bende.
En dan die smerige kille mist.
Ja dat klein beestje is mijn trouwste vriend voor vijf jaar terug gehaald als pup vlak bij jou(hollandscheveld) hoorde dat van een collega waar te koop was en aangezien ik 30 jaar bij philips gewerkt heb de laatste in hoogeveen (indutrieweg) als autmatiseerder (robot progger) kunstof productie . zat ik vlak bij om de pup te halen.
Trouwens hier is het slecht of haast geen schaatsijs geweest op vaarten / plassen .alleen officiele ijsbanen waren open maar daar ook slecht ijs i.v.m dat vele sneeuw.
Hopelijk breekt er een nieuwe vorst periode aan met direkt geen sneeuw. mag later wel als het ijs 20 cm dik is.
sorrie maar heb je soms ook bij de philips in stadskanaal gewerkt ?
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
jah ik denk dat mn oma het zo ook wel kan voorspellen
hiero in vlissingen mistig met een temp van 4.9 graad en barometerstand van 10224.
stort €5 op mijn rekening en ik vertel je wat t weer doet want ik kan heel goed pokeren dus raden wat t weer gaat doen doe ik ook wel goed,alleen elke dag bellen want de kaarten worden 3x per dag geshuffeld | Gewijzigd: 18 januari 2010, 12:45 uur, door Berry Vaas
stort €5 op mijn rekening en ik vertel je wat t weer doet want ik kan heel goed pokeren dus raden wat t weer gaat doen doe ik ook wel goed,alleen elke dag bellen want de kaarten worden 3x per dag geshuffeld
wat is je rekeningnummer?:P
Ik ga er vanuit dat je sarcasme modus aan stond....?