Dank voor dit mooie bericht!
Ik geloof erin!
Als ik het volhou, blijf ik tot de 25e offline.. en kom dan kijken of het uitgekomen is..
Tot volgende week!!
was net ff de hond uitlaten tja
klein kinderen heb ik niet meer zoals jullie.
Jongens geniet van de kleintjes het is zo voorbij hoor
maar wat ik wilde vertellen is;
Het is fris tegen de 0 graden grens
de sneeuw net niet net wel bevroren
geen wind en erg donker.
Jan moet die Berenburg nog jou kant op dit Jaar?
Gaat het nog gebeuren
idd, ook al is het 3C volgens de auto, en je stapt uit, dan kan het ineens verradelijk glad zijn. Oppassen dus. | Gewijzigd: 18 januari 2010, 08:29 uur, door PolderPS
Goedemorgen, BTW.
koning Thialf komt door de lucht als het goed is, hoop uiteraard dat ie het redt en dit keer eens niet aan bestuiving doet...
Ik ben nieuw hier (wel al 2 jaar actief op de site), maar nu pas geregistreerd
Persoonlijk denk ik niet dat het op langetermijn terug zal vriezen, denk dat Ronald wel goed weet waarover hij praat, maar de sterke advectie vanuit het zuiden lijkt mij toch een spelbreker te zijn?
Groet, Jan Becau
De sneeuw hier dooid hier maar amper weg. misschien dat we nog wat regen gaan krijgen uit het noordwesten. die dat drappie prakkie doet verdwijnen. want gemiddeld ligt er nog zo,n 20 cm. en denk niet dat dit weg is voor dat de nieuwe vorst intrede doet.
laten we hopen dat we dit jaar een goed portie onweer krijgen
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
Mooie pluim Jan.. als die control na de 29e gewoon lekker laag blijft, hoor je mij en de schaatsgekken in Fryslan niet klagen. komende week ff mooi de sneeuw wegdooien, kortom wie weet mooi glad ijs. Nu maar hopen niet alles van te voren al weg dooit of maalt..
laten we hopen dat we dit jaar een goed portie onweer krijgen
Ik heb net de Putto weerlijn gebeld, en het schijnt dat er met name in de maanden juli en augustus onweer gaat komen, maar je moet ook niet gek opkijken als er in mei ineens een knetterend onweer komt. gewoon dagelijks bellen en je wordt nooit verrast | Gewijzigd: 18 januari 2010, 11:09 uur, door PolderPS