even een andere vraag, waar komt ronald de wit vandaan en wat bedoeld hij met 'MI' hij gebruikt rare taal of is
het een dialect in een bepaalde streek van nederland??
of zie jij dat niet zo?
gr jewaitit
even een andere vraag, waar komt ronald de wit vandaan en wat bedoeld hij met 'MI' hij gebruikt rare taal of is
Je bedoeld Ronald de Wildt
Hij bedoeld met MI mijn inziens, dus zoals hij er over denkt.
Waar hij vandaan komt, geen idee. Maar dat kan Jan denk ik wel vertellen
Tja ik wil geen spelbreker zijn maar ik heb net de laatste kaarten gezien van DDW centrale maar de nul graden grens trekt zich steeds verder terug zelfs al richting polen..en de wind wordt zuidwest boeeehoheeeee
Zoals de kaarten nu liggen krijgt het noorden van Nederland nog wat vorst vrijdag-zaterdag maar daarna is het echt even bekeken...
Ik heb de korte runs gebruikt en naar de lange runs wel gekeken (+180) maar die komen vaak toch niet uit en daarnaast zijn deze helemaal bedroevend..
Ik hoop dat iemand mij nu het tegendeel gaat bewijzen.. maar ik vrees dat ik gelijk heb..
Volgens mij blijven we kwakkelen dan weer wat lichte tot in het noorden matige vorst dan weer dooi enz enz
Maar ik hou hoop op een terugkerende winter in februari... januari is gewoon even een maandje rust.. | Gewijzigd: 17 januari 2010, 22:50 uur, door Callie-P
Zowel geen winter, als ook geen overtuigende dooi, maar wel af en toe wat troep.
http://www.wetterzentrale.de/dwd2.html
Zoals de kaarten nu liggen krijgt het noorden van Nederland nog wat vorst vrijdag-zaterdag maar daarna is het echt even bekeken...
Ik heb de korte runs gebruikt en naar de lange runs wel gekeken (+180) maar die komen vaak toch niet uit en daarnaast zijn deze helemaal bedroevend..
Ik hoop dat iemand mij nu het tegendeel gaat bewijzen.. maar ik vrees dat ik gelijk heb..
Volgens mij blijven we kwakkelen dan weer wat lichte tot in het noorden matige vorst dan weer dooi enz enz
Maar ik hou hoop op een terugkerende winter in februari... januari is gewoon even een maandje rust..
GFS is maar een model.. kan nog alle kanten opgaan. Dus zou nog ff geen spelbreker zijn als ik jou was
Nieuwste run komt nu langzaam binnen, we zullen zien wat die gaat brengen. Je moet toch de trend proberen te zien en niet je vastpinnen op een enkele run. Want dat is al helemaal niet betrouwbaar.
Nieuwste run komt nu langzaam binnen, we zullen zien wat die gaat brengen. Je moet toch de trend proberen te zien en niet je vastpinnen op een enkele run. Want dat is al helemaal niet betrouwbaar.
je gelukkig is het een model en doet het weer wat hij wil.. dat heb ik deze winter vooral wel gezien hoe het model compleet niet overeenkwam met de werkelijkheid..
we blijven hopen...
Zowel geen winter, als ook geen overtuigende dooi, maar wel af en toe wat troep.
http://www.wetterzentrale.de/dwd2.html
Waar ik het over had was eind januari. Die kaarten zijn er nog niet Maar goed ben er vandoor kleine wakker
ha ha... zoden we toch "bijna"vergeten dat je ook nog een normaal leven hebt hi hi..
Die kleintjes kunnen het schema van een normaal leven anders behoorlijk in de war gooien
LOL.... Wacht maar tot je een "Dametje" hebt van 15.....Dan denk je terug aan die heerlijke jaren.
Dan mogen we je iig feliciteren met de zwangerschap