Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Garfield, MT; McCone, MT; Valley, MT.

21 Sep 2024 02:32:09

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dickinson, KS; Ottawa, KS.

21 Sep 2024 02:32:09

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Harvey, KS; Sedgwick, KS.

21 Sep 2024 02:32:09

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Mitchell, KS.

21 Sep 2024 02:32:09

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Butler, KS; Marion, KS.

21 Sep 2024 02:32:08

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor McPherson, KS; Saline, KS.

21 Sep 2024 02:00:21

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Harvey, KS; McPherson, KS; Reno, KS; Sedgwick, KS.

21 Sep 2024 01:51:23

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor McPherson, KS; Marion, KS; Saline, KS.

21 Sep 2024 01:51:23

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor McPherson, KS; Rice, KS; Saline, KS.

21 Sep 2024 01:51:23

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Kingman, KS; Reno, KS.

21 Sep 2024 01:38:23

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Ottawa, KS.

21 Sep 2024 01:38:23

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Ellsworth, KS; McPherson, KS; Rice, KS; Saline, KS.

21 Sep 2024 01:38:22

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Edwards, KS; Pawnee, KS; Pratt, KS; Stafford, KS.

21 Sep 2024 00:19:33

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Edwards, KS; Kiowa, KS; Pawnee, KS; Pratt, KS; Stafford, KS.

21 Sep 2024 00:07:04

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Howell, MO; Texas, MO.

20 Sep 2024 23:49:51
Actueel
1 / 4

De OnweerOnline stormtracker

Bekijk de radar en volg het onweer

Het Zomerdiscussietopic

Lees en schrijf mee!

Wateroverlast

Bijzonder nat afgelopen jaar achter de rug

Het klets- en waarneemtopic

Deel jouw weerwaarneming!

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
Franswa
Lid
Woonplaats: Harderwijk
Berichten: 86
Lid sinds: 28 mei. 2009
14 januari 2010, 19:53 uur | Bericht #80761
Citaat van M.Dings, donderdag 14 januari 2010, 19:39 uur Moet je beter uit je doppen kijken

Jullie kijken naar mijn mening allemaal fout. Op de voorpagina staat nog helemaal niks, nul-komma-nul, noppes, nada over wat voor weer het zondag wordt. Op de voorpagina loopt het tot Zaterdag.

En daarbij komt ook nog eens dat we op een scheidingslijn zitten van het weer. Het zou dus goed kunnen dat er op sommige plaatsen regen valt en op andere een pak sneeuw.

Pim
maarten89
Lid
Woonplaats: arnhem
Berichten: 605
Lid sinds: 27 apr. 2008
14 januari 2010, 19:57 uur | Bericht #80763
Citaat van Franswa, donderdag 14 januari 2010, 19:53 uur Jullie kijken naar mijn mening allemaal fout. Op de voorpagina staat nog helemaal niks, nul-komma-nul, noppes, nada over wat voor weer het zondag wordt. Op de voorpagina loopt het tot Zaterdag.

En daarbij komt ook nog eens dat we op een scheidingslijn zitten van het weer. Het zou dus goed kunnen dat er op sommige plaatsen regen valt en op andere een pak sneeuw.

Pim

Geen woord aan toe te voegen
Waarom deze advertentie?
zwoof
Lid
Woonplaats: Rijssen (Twente)
Berichten: 2015
Lid sinds: 8 jan. 2010
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
14 januari 2010, 19:58 uur | Bericht #80764
Citaat van Franswa, donderdag 14 januari 2010, 19:53 uur Jullie kijken naar mijn mening allemaal fout. Op de voorpagina staat nog helemaal niks, nul-komma-nul, noppes, nada over wat voor weer het zondag wordt. Op de voorpagina loopt het tot Zaterdag.

En daarbij komt ook nog eens dat we op een scheidingslijn zitten van het weer. Het zou dus goed kunnen dat er op sommige plaatsen regen valt en op andere een pak sneeuw.

Pim

Je hebt helemaal gelijk, ik werd even op het verkeerde been gezet door die post. Zal mij benieuwen wat het wordt dan regen of sneeuw. Beide opties zijn welkom! Sneeuwpret of schaatspret
https://zwoof.nl/Winterstatistieken en https://zwoof.nl/Zomerstatistieken
Richardus
Lid
Woonplaats: Groningen
Berichten: 1294
Lid sinds: 27 jun. 2009
14 januari 2010, 19:58 uur | Bericht #80765
Citaat van mosje, donderdag 14 januari 2010, 19:46 uur Schiet de Russische beer ons te hulp?
(Woensdag 13 januari 2010 20:00 uur)

Tijdens de nacht naar zondag neemt vooral de hoge bewolking vanuit het westen toe. Daar vooruit kan het kwik nog naar waarden rond de -3 graden zakken. De toenemende hoge bewolking is de voorbode van een nieuwe dooiaanval die voor zondag op de planning staat. Er trekt in de loop van de dag vanuit het zuidwesten een front het land binnen. Boven de Benelux komt mogelijk een aparte lagedrukkern tot ontwikkeling, waardoor het maken van een gedetailleerde verwachting moelijk is. Als de kern ten zuiden van onze omgeving naar het oosten trekt blijft de wind aflandig. De koude lucht weet zich dan te handhaven waardoor er enkel sneeuw valt, maar als de kern over of ten noorden van onze omgeving trekt wordt de wind aanlandig (westelijk), stijgt de temperatuur flink en gaat de neerslag over in regen. Er valt momenteel nog geen zinnige uitspraak over de weerssituatie van zondag te doen. Houd de berichtgeving daarom in de gaten.

Bron IJsver. Assendelft

Da's duidelijke taal.
Woonplaats: Drachten
Berichten: 423
Lid sinds: 5 jan. 2010
14 januari 2010, 19:59 uur | Bericht #80766
Ik hoop dat het Russisch hoog stand gaat houden
Richardus
Lid
Woonplaats: Groningen
Berichten: 1294
Lid sinds: 27 jun. 2009
14 januari 2010, 20:00 uur | Bericht #80768
Toch staat er op de frontpage voor zaterdag wél duidelijk een donkere wolk met regendruppels eronder
Woonplaats: Sappemeer (Groningen)
Berichten: 938
Lid sinds: 28 mei. 2008
14 januari 2010, 20:03 uur | Bericht #80770
Citaat van Richardus, donderdag 14 januari 2010, 20:00 uur Toch staat er op de frontpage voor zaterdag wél duidelijk een donkere wolk met regendruppels eronder

Zou dat ook voor ons hier in het noorden gelden??

Goeie avond trouwens allemaal.
uw vermaak is onze taak!
Woonplaats: Tilburg Noord-Brabant
Berichten: 4127
Lid sinds: 16 jul. 2009
14 januari 2010, 20:06 uur | Bericht #80772
Ik wil zondag sneeuw en daarna mag het wel beetje dooien
Zie mijn hobby via de link
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos

En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Pringelz
Lid
Woonplaats: Belgie, Destelbergen (OVL)
Berichten: 1089
Lid sinds: 25 dec. 2009
14 januari 2010, 20:15 uur | Bericht #80774
Hier in Belgie, is de sneeuw ondertussen al op sommige plaatsen weg. Maar er hangt wel altijd zon dooimist.
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
14 januari 2010, 20:28 uur | Bericht #80779
Citaat van M.Dings, donderdag 14 januari 2010, 19:14 uur Hey hebben jullie het gezien? Op de homepagina staat nu opeens regen! Jan gaat voor regen! terwijl hij eerst steeds sneeuw voorspelde.

Volgende week nog een paar dagen koud, daarna trekt de Russische beer zich terug en doei kou. Op naar de zachte varianten.

GFS gaat hier al een paar runs voor, het Europese model ook, als je goed kijkt naar het verloop ervan. Kortom. Voorlopig geen doorzettende kou.


Die 3-daagse die je naast mijn weerbericht ziet vul ik niet in dus ik zeg niet dat het gaat regenen. Die data van de 3-daagse komen ergens anders vandaan!
iansmits
Lid
Woonplaats:
Berichten: 114
Lid sinds: 13 dec. 2009
14 januari 2010, 20:32 uur | Bericht #80781
Citaat van Verwijderde_gebruiker_01, donderdag 14 januari 2010, 20:28 uur Gie 3-daagse die je naast mijn weerbericht ziet vul ik niet in dus ik zeg niet dat het gaat regenen. Die data van de 3-daagse komen ergens anders vandaan!


Hallo Jan

FF een vraag,
Wat is nu de positie van het betreffende laag waar men het over heeft of moet zich dit nog gaan ontwikkelen?

een weerliefhebber!
mbouman
Lid
Woonplaats: Spijkenisse (ZW)
Berichten: 426
Lid sinds: 10 jun. 2007
14 januari 2010, 20:32 uur | Bericht #80782
Eerlijk gezegd baal ik een beetje van dit dooi moment precies op deze tijd, a.s. zaterdag 16jan heb ik hier op de natuurijsbaan aan de baljuwlaan in spijkenisse een muziek installatie en chocolademelk klaar staan. Het zou een gezellige schaatsdag moeten worden, maar de dooi is in het zuidwesten al flink bezig geweest vandaag met +5,5 graden als middagtemperatuur.
Er lag einde dag wat natte drap op de schaatsbaan en het ijs kraakt ineens her en der....maar goed er wordt nog wel geschaatst.
Nu hoop ik dat we deze nacht, al is het maar -1 weer iets tot vorst komt zodat de boel weer even aan kan sterken...
Dan nog zo'n dag voor morgen zag ik... Jahh dat maakt het er alleen maar minder op (denk ik).

Flink balen dus... Nu bekijk ik de pluimen een beetje, maar zie ik dat het in de nacht van vrijdag op zaterdag toch nog -5 tot -8 zou kunnen vriezen.... Zou dit nog enige hoop geven voor a.s. zaterdag qua schaatsen betreft ???
Ook geven ze in de ochtend uren nog -1 tot -2 graden aan voor zuidwest. Kan ik hiervan op aan ??? of moet ik de boel cancelen ???? iemand een idee ??? ik weet dat het gissen wordt, maar vraag me af ofdat ik het toch door laat gaan, want volgende weekend vind ik te ver weg gezien de echte kou ook hier dan niet gaat plaat vinden.....lijkt mij ???

Zou dit plaatje een beetje kunnen kloppen ???



graag enige reaktie gewenst..
Richardus
Lid
Woonplaats: Groningen
Berichten: 1294
Lid sinds: 27 jun. 2009
14 januari 2010, 20:48 uur | Bericht #80783
Citaat van Verwijderde_gebruiker_01, donderdag 14 januari 2010, 20:28 uur Die 3-daagse die je naast mijn weerbericht ziet vul ik niet in dus ik zeg niet dat het gaat regenen. Die data van de 3-daagse komen ergens anders vandaan!
Ow ok, dat is wel even verhelderend en goed om te weten als we de frontpage en je praatje daar checken tnx
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
14 januari 2010, 20:54 uur | Bericht #80786
Citaat van mbouman, donderdag 14 januari 2010, 20:32 uur Eerlijk gezegd baal ik een beetje van dit dooi moment precies op deze tijd, a.s. zaterdag 16jan heb ik hier op de natuurijsbaan aan de baljuwlaan in spijkenisse een muziek installatie en chocolademelk klaar staan. Het zou een gezellige schaatsdag moeten worden, maar de dooi is in het zuidwesten al flink bezig geweest vandaag met +5,5 graden als middagtemperatuur.
Er lag einde dag wat natte drap op de schaatsbaan en het ijs kraakt ineens her en der....maar goed er wordt nog wel geschaatst.
Nu hoop ik dat we deze nacht, al is het maar -1 weer iets tot vorst komt zodat de boel weer even aan kan sterken...
Dan nog zo'n dag voor morgen zag ik... Jahh dat maakt het er alleen maar minder op (denk ik).

Flink balen dus... Nu bekijk ik de pluimen een beetje, maar zie ik dat het in de nacht van vrijdag op zaterdag toch nog -5 tot -8 zou kunnen vriezen.... Zou dit nog enige hoop geven voor a.s. zaterdag qua schaatsen betreft ???
Ook geven ze in de ochtend uren nog -1 tot -2 graden aan voor zuidwest. Kan ik hiervan op aan ??? of moet ik de boel cancelen ???? iemand een idee ??? ik weet dat het gissen wordt, maar vraag me af ofdat ik het toch door laat gaan, want volgende weekend vind ik te ver weg gezien de echte kou ook hier dan niet gaat plaat vinden.....lijkt mij ???

graag enige reaktie gewenst..


Als ik het echt eerlijk moet zeggen dan zie ik het somber in. Nu wil het natuurlijk niet zeggen dat met 1 a 2 graden het ijs erg snel weg dooit. Net zoals je daarnet aangaf gaat het met 5 graden erg hard. Zie hieronder de plaatjes voor de temperatuur en de neerslag. Mogelijk valt de neerslag in de vorm van natte sneeuw of sneeuw maar vooralsnog sluit ik regen nog even uit

48_4.gif

54_4.gif

48_7.gif

51_7.gif

54_7.gif

57_7.gif
Woonplaats: Oss
Berichten: 1545
Lid sinds: 24 mei. 2009
14 januari 2010, 20:55 uur | Bericht #80787
Citaat van Verwijderde_gebruiker_01, donderdag 14 januari 2010, 20:28 uur Die 3-daagse die je naast mijn weerbericht ziet vul ik niet in dus ik zeg niet dat het gaat regenen. Die data van de 3-daagse komen ergens anders vandaan!

Dat is niet erg logisch, zo schep je wel verwarring. Waarom plaats je dat zelf niet dan?
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
14 januari 2010, 20:57 uur | Bericht #80784
Citaat van M.Dings, donderdag 14 januari 2010, 20:55 uur Dat is niet erg logisch, zo schep je wel verwarring. Waarom plaats je dat zelf niet dan?
Zullen we nu met z'n allen ophouden met zeuren en met smart wachten op de nieuwe pluimen en het nieuwe bericht van Ronald de Wildt?

Bedankt voor uw medewerking
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Woonplaats: Oss
Berichten: 1545
Lid sinds: 24 mei. 2009
14 januari 2010, 21:01 uur | Bericht #80789
Stukje van Ronald staat op zijn site nu
Tyshane
Lid
Woonplaats: Noordoost veluwe
Berichten: 8824
Lid sinds: 25 mei. 2009
14 januari 2010, 21:02 uur | Bericht #80790
Citaat van Maxim1110, donderdag 14 januari 2010, 20:57 uur Zullen we nu met z'n allen ophouden met zeuren en met smart wachten op de nieuwe pluimen en het nieuwe bericht van Ronald de Wildt?

Bedankt voor uw medewerking


Ik vind het best een reële vraag; ik dacht ook dat de 3-daagse verwachting van Jan was. M.dings mag best wat opbouwende kritiek geven lijkt me, is goed bedoeld neem ik aan!
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
14 januari 2010, 21:03 uur | Bericht #80791
Citaat van smitje, donderdag 14 januari 2010, 20:32 uur Hallo Jan

FF een vraag,
Wat is nu de positie van het betreffende laag waar men het over heeft of moet zich dit nog gaan ontwikkelen?

een weerliefhebber!


Hieronder zie je kaarten. Daaruit blijkt ook weer dat er nu weer sneeuw komt in het noordoosten

gfs_48.png

gfs_54.png

gfs_60.png
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
14 januari 2010, 21:05 uur | Bericht #80792
Citaat van Twister, donderdag 14 januari 2010, 21:02 uur Ik vind het best een reële vraag; ik dacht ook dat de 3-daagse verwachting van Jan was. M.dings mag best wat opbouwende kritiek geven lijkt me, is goed bedoeld neem ik aan!
Ja mee eens, maar er werd al de hele tijd gezeurd, en niet alleen door hem. Dus zullen we weer allemaal on topic gaan?

QUOTE(M.Dings @ Jan 14 2010, 21:01) <{POST_SNAPBACK}>
Stukje van Ronald staat op zijn site nu

Nu ook hier, en ik zeur niet:

Sterk wisselend.

Deze titel is eigenlijk op alles van toepassing.

De actuele temperaturen bv: ruim 3 graden vorst in Flevoland en bijna 3 graden boven nul in het oosten van Brabant. Ook de maxima waren sterk wisselend vandaag, met in het noorden algemeen maxima iets onder nul, en in delen van het zuiden en midden tot 5 C. Ook in Spijkenisse kwam ik vandaag tot 5.2 C als Tmax, wel met enig tuineffect, maar toch...

Ik had het gisterenavond niet verwacht dergelijke "hoge" maxima.
Gevolg van bredere opklaringen dan voorzien en dat samen met "bellen" zachtere lucht op hoogte. zorgde ook voor "bellen" zachtere lucht aan de bodem. Toeval zal het niet zijn deze wat hogere temperaturen vandaag, en wellicht nog aanstaande, want nu in de zogenaamde Sint Anton-lente begonnen. De periode die loopt tot 18 januari en bekend staat om zijn vaak wat hogere temperaturen in vergelijking met de omliggende perioden.

Sterk wisselend blijft ook de Uitvoer met betrekking tot de aanstaande ontwikkelingen.

Te beginnen met komend weekend. Naar verwachting trekt er dan een lagedrukgebied vanuit het westen het Europese vasteland op.
Veel uitvoer laat de passage ten noorden plaatsvinden, waardoor wij ongeveer voor 48 uur in een vrij zonale aanlandige stroming zitten. Dan overal regen met maxima tot een graad of 5 C. Anderen, GFS oper is de bekendste van dit stel, laten de passage echter veel zuidelijker plaatsvinden, waardoor er ook sneeuw gaat vallen, en met name het noordoosten eigenlijk gewoon in de koude lucht blijven.

Hiermee samenhangend ook verschillen in optiek over de ontwikkelingen vanaf begin volgende week. Verschil zit 'm vooral in de mate waarin zeer sterke hogedruk vanuit het westen van Rusland zijn invloed westwaarts gaat uitbreiden. Sommigen, opnieuw GFS oper als bekendste, laten reeds vanaf maandag de stroming weer oostelijk worden, in ieder geval aan de bodem waardoor al begin volgende week de vorst in het hele land weer terug is.
Andere Uitvoer, EC oper als mooi voorbeeld, laat meer een uitloper van het Azrenhoog vooral in eerste instantie voor stabilisatie zorgen, dan met kern nabij of iets ten westen, in vochtige luchtsoorten relatief weinig afkoeling en temperaturen overdag iets boven en in de nacht iets onder het vriespunt.

Daarna zijn er ook weer sterke verschillen met betrekking tot de te verwachten ontwikkelingen eind volgende week.
Opnieuw is dan de trend zichtbaar van uit het west/zuidwesten opkomende lagedruk. Sommige Uitvoer laat dit de aanzet zijn tot gestage dooi meer en meer in de 3e decade.
Andere Uitvoer, EC oper ditmaal, laat lagedruk weer ten zuiden doortrekken, en met sterke continentale aanvoer aan de bodem, zorgt dit juist voor veel lagere temperaturen.

Ondanks de beschreven grote verschillen in opties, en met inachtneming van alle onzekerheden, kom ik tot de navolgende verwachting.

Vrijdag en zaterdag, meest droge dagen met vooral morgen kans op mist en stratus, maar ook zonnige perioden. Vooral op zaterdag een stevige zuidoosten wind. De minima varieren flink, -9/-1 C, de maxima -2/+2 C.
Zaterdag in de loop van middag steeds meer toenemende bewolking.

Zondagnacht en zondag overdag levert een frontpassage dan in het Z/W regen en maxima tot 3-4 C op, in het N/O valt er sneeuw met maxima rond het vriespunt.

Na passage van dit systeem dan snelle stabilisering van de atmosfeer, door uitbreiding van noordoostelijke hogedruk (oplopend tot 1055/1060 Hpa) in samenwerking met zuidwestelijke hoogterug.
Mede door de aanwezigheid van -relatief- vlakke lagedruk boven het zuiden van Europa, draait maandag de stroming aan de bodem naar oostelijke richtingen. In het N-O blijft het dan licht vriezen, in de overige gebieden keert de kou terug.

Dan volgende week een aantal droge dagen met zonnige perioden en oostelijke aanvoer van koude lucht met matige, regionaal ook strenge, vorst in de nacht en ochtend en overdag rond het vriespunt tot lichte vorst.

Eind volgende week dan opnieuw toename wisselvalligheid te verwachten, met windtoename mede als gevolg, wind uit het dan naar verwachting weer bitterkoude oost- en midden Europa, dus aanhoudend zeer koud.

Mvg, Ronald.

Auteur: Ronald de Wildt | Opgesteld 2010-01-14 20:59:56

Bron: winterweer.com
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Terug naar boven
7 Gebruikers lezen nu dit topic, onderverdeeld in 7 gasten en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.876 topics, welke bij elkaar 448.465 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.604 leden.
Het nieuwste lid is Hazet54.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
7 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 24 mensen aan het browsen op het forum. 0 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 24, lezen 6 mensen het topic "Winter 2010 discussietopic deel 9".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Wateroverlast

Bijzonder nat afgelopen jaar achter de rug

Het klets- en waarneemtopic

Deel jouw weerwaarneming!

De OnweerOnline stormtracker

Bekijk de radar en volg het onweer

Het Zomerdiscussietopic

Lees en schrijf mee!

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden