...
Plaats je dit liever niet omdat je niet (helemaal) eens bent met de inhoud, of gewoon omdat het van PP is?
Ik heb het ook alleen over het zuiden van het land. Zeeland en Brabant dan vooral.
Verder prachtig weer, net een heerlijk stuk op de heide gelopen en genoten van het zonnetje, het was zo uit de wind goed uit te houden en zelf lekker om even bij te komen van dat beeldscherm.
Jeetje was gisteren deze site ff uit de lucht of zo??
Ik kwam er maar niet op
Maar gelukkig doet hij het weer
En komt de winter nu wel of niet terug want die PP die houd +5 en regen
Zie bericht in het forum / frontpage, de site is idd 'even' uit de lucht geweest. Er moest even het één en ander ge-update worden begreep ik en dat duurde wat langer! Ook al afkickverschijnselen gehad!
De winterstop van het amateurvoetbal is bijna afgelopen en op ondergesneeuwde velden valt niet te voetballen. Zou mooi zijn als al het sneeuw wat er nu ligt volgende week zaterdag weg is.
Dit is mijn eerste post overigens, lees hier de hele winter al mee en het bevalt me hier wel
De winterstop van het amateurvoetbal is bijna afgelopen en op ondergesneeuwde velden valt niet te voetballen. Zou mooi zijn als al het sneeuw wat er nu ligt volgende week zaterdag weg is.
Dit is mijn eerste post overigens, lees hier de hele winter al mee en het bevalt me hier wel
Hoi, welkom!
Ik kan me voorstellen dat je in dat geval (met voetballen) graag de sneeuw ziet verdwijnen inderdaad!
Kans op een volgende fase winter 2009-2010 neemt toe.
blablabla
Voor het zover is gaat het vooral zondag en maandag dooien en dat proces gaat gepaard met regen (eerst ook sneeuw) en een westenwind.
Hier geeft Jan Visser toch duidelijk ook regen aan voor zondag ??
Voor het zover is gaat het vooral zondag en maandag dooien en dat proces gaat gepaard met regen (eerst ook sneeuw) en een westenwind.
Ja ik wel want ik ga niet naar 1 run al paniek zaaien
oke, maar dan valt die sneeuw zeker in de vorm van natte sneeuw ?
(of heule natte sneeuw, dat noemen wij nuchtere zeeuwen gewoon regen trouwens )
Die sneeuw is plek aan het maken voor zondag
Hier ook nog steeds zon, en het sneeuwdek op mijn tuintafel heeft een inzinking.
Maar ff ontopic, hier aardige dooi 3 graden
Moeten maar afwachten voor zondag wat het word... zoiezo word het prut in zeeland en langs de kust, de rest is nog niet zeker.
Mijn (on)weer foto's : Foto's