koudste temp. die ik gemeten heb kwam op -6 graden uit.. maar sneeuw valt niet, koud is het niet echt..
Niet zo gek natuurlijk. Je zit tussen het zeewater.
koudste temp. die ik gemeten heb kwam op -6 graden uit.. maar sneeuw valt niet, koud is het niet echt..
Hier ook hoor. Koudste was -6.2 en warmste +4.1. Maar ja, we wachten af he.
Zeer opvallend en grappig, heb ik nog nooit eerder gezien (maar kijk er ook niet elke dag naar ) het kan kennelijk alle kanten op. persoonlijk hou ik op terugkeer van kou !!
Ben momenteel in 't Harde, het voelt snijdend koud, volgens de auto -3C | Gewijzigd: 13 januari 2010, 12:58 uur, door PolderPS
Haha, nee, bedoelde meer een telefoontje naar de weergoden boven. Sorry, my bad. Al zou het inderdaad ook geen kwaad kunnen als de dames en heren van het KNMI hier een kijkje komen nemen, maar dat is weer een heel ander verhaal. Die pluim van hun ziet er de komende dagen aardig warm uit, en hier op O-O is de prognose door voortschrijdend inzicht alweer naar beneden bijgesteld. Lijkt wel of de lijfspreuk van t KNMI 'beter laat dan nooit is', zowel met weeralarmen als up-to-date voorspellingen.
Het zijn weer spannende tijden (al ruim een maand eigenlijk) voor de winterliefhebber!
In Rotterdam een gure winterdag met -2, wind en grijze luchten. Heerlijk! | Gewijzigd: 13 januari 2010, 13:13 uur, door dibrachio
Het ziet hier dan ook wit. Temperatuur nu rond het vriespunt en het zal wel dooien vanmiddag.
Buienradar klopt dus wel! Kamperland zit inderdaad niet echt in de buien zo te zien.
(Mooi forum trouwens, lees graag de berichten van de kenners)
Kijk Jan, dit maakt O-O nou zo leuk.
Niet meehuilen met het wolvenpact (zeg maar de gevestigde meteorologen m/v).
Nee, het aandurven je nek uit te steken.
Niet dat politiek correcte geleuter en zich indekken van boven omschrevenen, die met hun verwachtingen zeker de laatste tijd alle kanten op konden en kunnen.
Roepen dat het onzeker is (zal ook best zo zijn), maar geen stelling durven nemen.
Ga vooral zo door, ik geniet van het hele "spel" hier.
Hier in Rheden trouwens half tot zwaar bewolkt, net nog even de zon gezien.
Temp -3,0° C en nauwelijks wind.
Oh ja, nog geen neerslag hier. | Gewijzigd: 13 januari 2010, 13:20 uur, door Rob63