Wel ja hij had het idd over kouder weer begin volgende week...juist nu de komende 4 dagen iets minder koud...echter zonder nachtvorst !
(S)nowcasten noemen ze dat hier geloof ik
Verandert per dag.
Jan Visser had dit verse plaatje vast nog niet gezien....
Hopen dat de positie van het laag deze keer echt super uit pakt en een pak sneeuw in het hele land opleverd.
Schaatsen ging gisteren toch al niet meer door die sneeuwrommel.
Verder vriest het nog 3,1gr en met die sterke oosten wind is de gevoels temp. --10gr a --13gr het is geen buiten vertoef weer. | Gewijzigd: 13 januari 2010, 11:05 uur, door wiggelrode
Daar ben ik eigenlijk niet zo blij mee.
ik ga maandag met me vriendin een midweek naar een bungalowpark in de buurt van zwolle.
En als er zoveel sneeuw gaat vallen rijd iedereen 30 op de snelweg
en zal ik er veeeel langer over dan dan anderhalf uur
Aan de andere kant is het volgens mij gewoon erg onzeker. Je ziet de leden van de pluim in twee delen. Of het wordt +5 graden met westelijke aanvoer (1/3 tot de helft van de leden) of het wordt NO aanvoer, en in die situatie is de pluim sterk verdeeld over de mate waarin het dan gaat vriezen. -10 behoort dan zeker tot de mogelijkheden, maar t kan ook veel kouder! Ik wacht met spanning af.
Leuk trouwens de opmerking van het KNMI over de periode 6-9 dagen vooruit (eerder aangehaald door PolderPS):
"dinsdag 19 januari tot en met vrijdag 22 januari 2010"
"Onzeker."
In ieder geval eerlijk. Ik zal nog eens een telefoontje naar boven plegen en vragen of ze eens op winter/onweer-online willen kijken. Dat moet toch duidelijk genoeg zijn!