dat heb je volgens mij helemaal goed.
ook op vrt teletekst geven ze enkele cm sneeuw aan. en daar stond ook te lezen dat de maxima in belgie voor vandaag pas laat in de namiddag of zelfs avond zullen gehaald worden. dus het kan nog lange tijd heel erg glad worden in belgie.
Onweersdagen: 0
Ok bedankt Jan
Prachtige kaart weer, laat maar komen de sneeuw. Mocht het maandag worden, tja verkeersinfarct lijkt me dan logisch gevolg...
kan je nagaan bij windkracht 11 waaien zelfs die mosselen weg ! ik zeg He-le-maal niks !
;)
Kamperland (werk adres) droog, tempratuur iets onder 0.
* LC | Gepubliceerd op 13 januari 2010, 08:01
* Laatst bijgewerkt op 13 januari 2010, 09:20
LEEUWARDEN -
Buiten Friesland heerst opwinding over een naderende Elfstedentocht. Maar dat slaat nergens op. De meeste van de 22 rayonhoofden van De Friesche Elf Steden durven niet eens het ijs op.
De Leeuwarder Courant inspecteerde de route. Conclusie: het ijs is miserabel, dun of afwezig.
Vandaag in de Leeuwarder Courant het volledige overzicht van de ijstoestand op de Elfstedenroute.
Men spreekt hier voor aan de kust tegen zaterdag al over Maxima van zo'n 6 graden !
Die 6 graden moet ik nog eerst maar eens zien. Gisteren zei FDB ook dat de dooi aanval niet zou slagen