want als ze dat voorspellen bij de groote stations, dan hebben ze gelijk
want dat is het enigste wat ze goed kunnen voorspellen voor het zuid-oosten regen
hoop van niet maar ben bang voor wel
verwacht wel niet veel voor vandaag
aangezien het front uiteen aan het gaan is of oplost als het bij ons komt
zondag hmm tja, zal ook wel regen brengen bijons
lekker vriezen naderhadn kunnen ze weer schaatsen
wat trouwen nu ook al kan hoor, best wel druk op de vijver in het stadswandelpark in eindhoven
Die kans is er wel ja maar,omdat Jan het gisteren nog hield op sneeuw evt. overgaand in regen hoop ik echt dat het sneeuw is wat er gaat vallen.
Aan de radar(s) te zien zal er hier ( ehv ) weinig tot niks gaan vallen.
Laat de dooi maar even flink doorzetten, zodat het volgende week weer kan gaan vriezen.
Zit ik er weer klaar voor, net als van het weekend
Al is een dagje met 8 graden en regen wel goed voor de ijsvloer, daarna krakende vorst?
om niet te zeggen geen sneeuwval. er is wel al wat poedersneeuw gevallen, maar dat mag echt geen naam hebben.
temperatuur is nu -2 en het voelt echt koud aan door de wind.
Onweersdagen: 0
Of die magneet is verkeerd bezorgd want ik heb em nog steeds niet.
Volgens mij is die sneeuwmagneet aangekomen bij die persoon die gisteren een wintervacht aan het ontwikkelen was
Ben benieuwd wat Jan dadelijk te melden heeft.
Of die magneet is verkeerd bezorgd want ik heb em nog steeds niet.
joh, stel je niet aan zeeland, daar ligt helemaal niks !
Vandaag ook alleen alles lijkt wat vertraagd waarop ik gisteren ook antwoord op heb gegeven. Een sneeuwzone trekt vandaag vanaf de Franse grens noordwaarts door het land. Er wordt overal enkele cm verse sneeuw verwacht. Daarna, waarschijnlijk pas deze namiddag, gaat de sneeuw in Laag-België geleidelijk over in smeltende sneeuw en regen. Tijdens die overgang is er ook gevaar voor aanvriezende regen en ijzel.