Hé Ho, laat je m'n lieve Mazda Miata uit '92 (cabrio) even met rust. Is ook achterwielaandrijving, zelfs op zomerbanden maar laat me de laatste weken niet in de steek, en overal gekomen!
Ook Hallo,
On topic please
mag van mij weer paar weekjes boven 0 zijn kan ik weer effe werken en dan nog paar weekjes vriezen dan is de verlet mooi verspreid
FF wachten op de rest vd animatie...
Dus het midden allemaal sneeuw
Het zal wel meevallen morgen denk ik met de sneeuwhoeveelheid,zal wel een drapje worden morgenmiddag.
Hoop dat ik ernaast zit
Dus het midden allemaal sneeuw
Het zal wel meevallen morgen denk ik met de sneeuwhoeveelheid,zal wel een drapje worden morgenmiddag.
Hoop dat ik ernaast zit
Ik hoop dat PIET er naast zit. Wat mij betreft hoeft er hier helemaal niks te komen, dan blijft het sneeuwdek hier tenminste mooi intact. Zit echt niet te wachten op die knoei.
Hou op ik ook niet..
laat het dan maar alleen regen zijn
daarna weer vorst, zodat zondag dan weer een vers laagje sneeuw kan blijven liggen
maar dan ppas na 1200 uur morgen anders word ik zeik nat haha | Gewijzigd: 13 januari 2010, 00:08 uur, door petje040
Gedurende de wintermaanden hoef je vanuit Frankrijk immers weinig moois te verwachten, maar tijdens de zomer is dit natuurlijk wel anders
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3...;soort=loop1uur
nee dus! | Gewijzigd: 13 januari 2010, 00:28 uur, door smarkie