Staat bij de andere ook.......
Details in de berekening zullen het 'm doen.
De trend is in elk geval niet verkeerd. | Gewijzigd: 12 januari 2010, 22:19 uur, door mosw
wie o wie?
dit omdat ik zondag grote bijeenkomst ga organiseren maar dat absoluut geen zin heeft als er echt veel sneeuw komt. mensen moeten uit heel NL komen. | Gewijzigd: 12 januari 2010, 22:26 uur, door rachel
Wat heb ik gemist? Bij 't terugkijken niet te veel:
- sneeuwaankondigingen voor morgen en zondag.... stroken niet zo erg met wat ze op de belse teletekst voorspellen maar we zullen zien
- een slimme sneeuwschuiver.... pf, stevige lat met een stuk plexiglas erop voldoet hier al verschillende jaren. Nix slims aan maar wel zo effectief.
- koudere pluimen, maar wil toch echt eerst dooi, anders heb ik er geen ene moer aan.
Overigens: hier rond 't dorp ligt alles nog in een witte deken gehuld, het leek lekker frisjes en de wegen zijn nog lang niet overal vrij. Sterker nog: op verschillende plaatsen is 't echt over een centimeter of wat sneeuw/ijs rijden. Echte dooi is dus nog niet aan de orde hierzo.
http://www.meteocenter.eu/fajli/index.php?...ow&time=126
Crap een url naar die site werkt niet eens, plaatjes opslaan ook al niet, printscreen bied soelaas:
Voor belgië geen sneeuw op deze kaarten....(mjah, das ook maar 1 kaart, die ik uit de TS heb)
Edit: Er wordt wel overal regen verwacht, misschien denk Jan dat dit in de vorm van sneeuw valt en zie je daarom weinig sneeuw op de kaarten. Regen valt er wel in heel nederland en en heel belgië.. | Gewijzigd: 12 januari 2010, 22:39 uur, door DaOverclocker
Bijzonder idee en mooi ding! Wat ik nog mooier vind is dat de man er niets op wil verdienen, hij stuurt gewoon het bouwplan naar je toe en wil alleen maar een postzegel zodat hij het bouwplannetje ook weer naar een ander kan sturen. Dat geeft me een warm gevoel. Elkaar helpen met een gesloten beurs. Mooi signaal. Net als dat die buurjongen regelmatig de buurt met dat ding schoonmaakt, voor de ouderen. Mooi filmpje wat mij betreft...
dan moet je het een beetje bij houden...iderekeer als er 10cm ligt eem er langs gaan. maar inderdaad bij een halfe meter kun je het ook niet meer de kant in druken met dat ding:P en om iderekeer naar buiten te gaan, ik ga liever alles in 1 keer doen:p
Edit: Er wordt wel overal regen verwacht, misschien denk Jan dat dit in de vorm van sneeuw valt en zie je daarom weinig sneeuw op de kaarten. Regen valt er wel in heel nederland en en heel belgië..
Zie bericht van Ronald de Wildt een paar pagina's terug en begin bericht van dit topic
Het was erg leuk toen we aankwamen eentje met een asociale BMW met achterwiel aandrijving kreeg hem niet eens normaal in een parkeervak gezet.Lache gieren brullen was dat.Ben niet in Belgie geweest vandaag,morgen en overmorgen lijkt me een slecht idee om te gaan. ik zal ff kijken of ik een paar foto's kan plaatsen.
Wat versta je onder "asociale bmw" weet toch zeker wel een paar die errug mooi zijn (niet die t**k bakken)
En ja een paar foto's uit die omgeving lijkt me mooi
on-topic
Ben benieuwd morgen wat er naar beneden komt en hoe ver die strook met neerslag en verzachting doordringt.
Bij mij is bijna alles met achterwielaandrijving asociaal.
het ligt ook aan de persoon die rijd.
Zo..dan heb je hem wel even van dichtbij bekeken die asobak als je de bandenmaat weet..
En idd ligt aan bestuurder
Sorry Ontopic nu..