en waar viel het ?? juist hier dus niet !
duusse i keep my fingers crossed
hopen op het beste
Vorige week heb ik voor zuidoosten voorspeld. Het kwam redelijk goed uit. Ook is er toen in het noorden veel gevallen.
let op mijn woorden
Ik denk het ook jewaitit! Ik denk de komende dagen al zelfs, als het nieuws wat bekender wordt... Nu is het overigens best druk als ik onderaan de pagina die getallen zo lees. Maar weinig leden en relatief veel lezers, er wordt verder weinig gereageerd vergeleken met vorige week dan!
Hahah...een gat in de markt...Ik duik morgen na m'n werk meteen de schuur in. Dit is best makkelijk zelf te maken.
Kan je het dan deze keer in het zuid westen voorspellen
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Edit: leest weer over zware sneeuwval Zijn wie hier in het westen een keer aan de beurt dan Eigenlijk allemaal wel hoor Maar wat hier ligt kan je nog geen sneeuwpop van maken Globaal ligt hier 5cm Echt sneeuw kan je het niet noemen 1 grote bevroren massa | Gewijzigd: 12 januari 2010, 22:07 uur, door bassmachine
Kijk weer uit naar zondag. Kan ik zaterdag gaan timmeren
@Marcel32 Hahah...een gat in de markt...Ik duik morgen na m'n werk meteen de schuur in. Dit is best makkelijk zelf te maken.
Idd:Vond het ook een handig ding. en de slimme dingen komen niet altijd van de slimsten
oke niet gezien sorry.
het is hier btw al sinds vrijdag elke dag aan het sneeuwen
maar helaas alleen maar motsneeuw zodra het op de grond komt is het weg
temp = -0.7
bar = 1000.6 = gedaald
hum = 51%
gr andrew...
Als ik nu de Europese radar bekijk, zie je daadwerkelijk dat de meeste neerslag grotendeels ten zuiden van ons richting de alpen trekt.
Correct me if i'm wrong: Hoe minder neerslag ons bereikt, hoe minder zachte lucht er binnen stroomt? En des te groter de kans dat de vorstperiode min of meer in stand blijft gehouden?
--7,3gr.
Ijzig Koud.
nu nog een zoutstrooiertje er achterop en je hebt 2 vliegen in 1 klap