Normaak gesproken vind ik sneeuw niet erg ( mag van mij een meter vallen ).
Maar als er zondag veel sneeuw gaat vallen ( met vertraging maandag ),
Word het wel weer gevaarlijk op de weg, we moeten anderhaf uur rijden.
Het is toch ook je gezin? Hoe je het noemt maakt in mijn ogen verder niets uit.
Hoop op een sneeuwrijk weekend. Zowel voor jullie als voor ons.
En het zou toch wat zijn, ingesneeuwd in de Efteling.
PS Laptop mee? O-O wel volgen, natuurlijk.
Laptop mee naar de efteling... lol
En als we dan toch sneeuw moeten krijgen op zondag, gelukkig op zondag dan ben ik vrij... om sneeuw te ruimen.
Eén ding staat vast, deze winter schrijft geschiedenis.
Ik neem mijn laptop en mijn n97 mee. Op het werk gebruik ik mijn n97 als modem voor mijn laptop. Voor een 10tje per maand onbeperkt inet. Stuk goedkoper dan met een usb ding en nog een abo. Geen laptop bijdehand (lees efteling) dan altijd nog gewoon met mobieltje internetten.
Weet ik wel, maar ja macgebruiker he...
Saakeskus geeft ook sneeuw voor zondag, als ik het goed gezien heb.
veel sneeuw en dan gevolgd door ijzel
dat zal wat worden om op mijn werk te raken morgen
hier al heel de ochtend lichte korrelsneeuw. temperatuur schommelt rond het vriespunt
Onweersdagen: 0
Kan je verder ook niks aan doen.....
@sneeuwverwachting.nl
Ut Kan vriezen ut kan dooien.......
Zijn de pluimen van gisteren....
| Gewijzigd: 12 januari 2010, 12:11 uur, door Brisk
Overigens mag het van mij ook wel een paar dagen flink dooien, dat komt de ijsvloer hier in noord Nederland ook ten goede
En nu dit:
Ik verwacht morgen overdag grote overlast voor het verkeer door sneeuw en mogelijk ook ijzel. Het gebied met matige sneeuw bereikt in de ochtend het zuidwesten en ligt rond het middaguur over het westen, zuiden en midden van ons land. De wind is matig tot krachtig en komt uit het zuidoosten. Tijdens de avondspits sneeuwt het nog licht in het westen, noordwesten, boven het IJsselmeer en Flevoland, midden en zuidoosten van het land. Het is zaak rekening te houden met gladheid, lange files en oponthoud. In het noorden en noordoosten blijft het droog.
@PietP
Mij een beetje in de war maken. Dus als ik het goed begrijp komt infoplaza om 10:00 (morgen), meteoconsult om 12:00 (middag) met de pluimen en KNMI om 00:00 (nacht).
En nu dit:
Ik verwacht morgen overdag grote overlast voor het verkeer door sneeuw en mogelijk ook ijzel. Het gebied met matige sneeuw bereikt in de ochtend het zuidwesten en ligt rond het middaguur over het westen, zuiden en midden van ons land. De wind is matig tot krachtig en komt uit het zuidoosten. Tijdens de avondspits sneeuwt het nog licht in het westen, noordwesten, boven het IJsselmeer en Flevoland, midden en zuidoosten van het land. Het is zaak rekening te houden met gladheid, lange files en oponthoud. In het noorden en noordoosten blijft het droog.
@PietP
Dat wat Piet zegt dat had ik vanmorgen ook al in mijn stukkie gezet
Maar nog meer sneeuw dus! Jippie! Al hoop ik voor de schaatsliefhebbers dat het meevalt hier.
Ik kan deze winter helaas niet schaatsen, anders had ik dat zeker gedaan.
Maar als ik het goed begrijp, de rest van de week krijgen we eerst sneeuw, daarna natte sneeuw, regen, ijzel.
En van het weekend wordt het weer kouder met veel sneeuw?
Maar nog meer sneeuw dus! Jippie! Al hoop ik voor de schaatsliefhebbers dat het meevalt hier.
Ik kan deze winter helaas niet schaatsen, anders had ik dat zeker gedaan.
Maar als ik het goed begrijp, de rest van de week krijgen we eerst sneeuw, daarna natte sneeuw, regen, ijzel.
En van het weekend wordt het weer kouder met veel sneeuw?
zal zondag wel een beetje sneeuw vallen ja maar veel zal er niet vallen.
temp rond het vriespunt, in het zuiden aantal graden in de plus