http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=15618
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=15618
Dank je! (heb in mijn favorieten geplaatst) | Gewijzigd: 11 januari 2010, 11:43 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Want in het noorden blijft de dooi m.i. zeer gering, het zuiden is veel eerder aan de beurt.
Maar zoals ik gisteravond al zei, het hoeft niet echt te dooien om het sneeuwijs af te takelen. veel wind is genoeg.
Hele stukken van de 11-steden route liggen nu na 3 weken dicht gelegen te hebben weer open!
Ongelovelijk! Zaterdag liepen de kinderen er over en waren aan het sneeuwschuiven en schaatsen, minder dan 24 uur later zitten er grote gaten in waar met gemak een flinke auto in past.
vanochten waren de gaten gegrooid waar met gemak een 3 vrachtwagens in passen(om het even beeldend te houden)
maar er zijn hardnekkige stukje die ook weg moeten. dus het wateschap(wetteskip fryslan) moet flink blijven malen. het moet flink regenen en vooral ook veel waaien! en dan.....ja dat weten we allemaal wel wat we willen.
bijgevoegde een voor zich sprekende foto
Want in het noorden blijft de dooi m.i. zeer gering, het zuiden is veel eerder aan de beurt.
Mooie analyse Jpp! Begrijp ik goed dat jij aan de route woont? That's nice!
tegen die tijd vermoed ik wel dat het aantal 'vrienden' snel zal toenemen en de slaapplaatsen zeer beperkt zullen zijn. we zijn niet zo groot behuisd helaas.
maar er wonen vast nog wel meer o-o'ers aan of nabij de route!
maar moet eerst 'alleen' nog ff flink dooien warm water regenen én dan nog even een schone winterperiode van 14 dagen met 7 strenge vorstnachten en matige vorst dagen...!.
het is btw akelig rustig op de radar en op onweer-online iedereen weer werken zeker
excuses voor de late reactie, was even lekker warme thee aan het maken
Eerlijk gezegd weet ik niet of Venlo ook iets krijgt.. maar als ik zo op de radar kijk, volgens my wel ?
hier is het inmiddels alweer gestopt..
tegen die tijd vermoed ik wel dat het aantal 'vrienden' snel zal toenemen en de slaapplaatsen zeer beperkt zullen zijn. we zijn niet zo groot behuisd helaas.
maar er wonen vast nog wel meer o-o'ers aan of nabij de route!
Is goed, was maar een grapske natuurlijk! Maar wel leuk dat je zo dichtbij woont! Als het doorgaat dan zit je eerste rij!