Helemaal fris enzo.
Of gewoon de lente om even uit te rusten en daarna met de zomer weer volop aan de gang vanwege het onweer! Maar on topic, haha, hier sneeuwt het niet, maar het is wel fris...
Hier nog -1,3° C. Geen sneeuw, weinig wind etc. *SAAI*
Lekker stevig muziekje, in gedachten zie ik het al stevig flitsen en hoor ik he tknetteren, en de o-o server kraken en roken...
In de ogen van kinderen, tja, dan ben je een ouwe l*l
Maar die Alfa houd je jong... en drie x daags verse ochtendsneeuw op de huid aanbrengen
Zie het al helemaal zitten.
Al heb ik vorig jaar op O-O nog niet meegedaan. Wel meegekeken.
En The Cure, tja, al sinds 1980 die-hard fan.
Ik ben maar een leek, maar we moeten de spanning erin houden hier he...
Egwel, is een pittige dame.
Goed inmasseren, vlekt niet.
Alleen in de zomer een probleem
Een knoeperd? Was dat dan?
Speciaal soort Westpool-low ofzo?
Al heb ik vorig jaar op O-O nog niet meegedaan. Wel meegekeken.
En The Cure, tja, al sinds 1980 die-hard fan.
ik vanaf julie wel wat meegedaan, maar dit jaar gaan we er serieus werk van maken, met indien mogelijk wat serieuze chases, en hoop met mijn nieuwe camera ook eindelijk het onweer eens goed te op de plaat te krijgen..
Hopelijk binnenkort als voorproefje heftige maartse buien met natuurlijk onweer...
Ohja het is hier droog, dus het sneeuwt niet.. Niet zo erg, daar ik over 6 uurtjes richting Almere ga en daarna nog ff langs Schiphol allemaal @work uiteraard.
Speciaal soort Westpool-low ofzo?
Ja, excuses voor m'n taalgebruik, ben 'n Limburger he,
maar hieronder ff een linkje.
http://www.sat24.nl/
Even zonder gekheid, die waarvan het front richting Frankrijk gericht is?
Zeker in infrarood is ie mooi! | Gewijzigd: 11 januari 2010, 01:22 uur, door Rob63
maar hieronder ff een linkje.
http://www.sat24.nl/
Zat je te plagen.
Zeker in infrarood is ie mooi!
idd wel een schatje, denk dat die woensdag het verkeer lam legt (should be fun), kan ook de brenger van de dooi aanval zijn....
Hopelijk binnenkort als voorproefje heftige maartse buien met natuurlijk onweer...
Ohja het is hier droog, dus het sneeuwt niet.. Niet zo erg, daar ik over 6 uurtjes richting Almere ga en daarna nog ff langs Schiphol allemaal @work uiteraard.
Tot nu toe is het me alleen gelukt weerlicht vast te leggen, geen bliksem. Helaas.
Inderdaad da's een flinke knoeperd, die had ik even over het hoofd gezien! Ben benieuwd wat het gaat brengen en wat voor invloed het zal hebben. Anyway; het ziet er fraai uit!
A-12 onder water, weggespoelde brug bij Vianen? Dat idee?
Oh nee, Polder, niet het D-woord...
Zijn de restanten van de orkaan Feesie
Lijkt me in ieder geval geen polar low, da's wel duidelijk, ook geen atlantic high, kortom we hoiuden he top een atlantic dip.
Jan zal morgen vast wel weten hoe gevaarlijk Feesie is..
Oh nee, Polder, niet het D-woord...
Oh nee het is nog lang geen D-Day, tegen die tijd kijken we al weer dagelijks naar de onweerskansen topics met Piet Berger..