ach, hier is het droog.. ik zie vanzelf wel als er iets valt... en anders.. helaas!
...en ik ga nu weer slapen, ben harstikke ziek vandaag.. *kuch, hoest, kuch*
Beterschap, zal wel heersen, ik ben ook ziek aan het worden. Mwah toch niet naar me werk morgen. haha
En het zal nog tot dinsdag kunnen sneeuwen. daarna weer matige vorst.
Winter en sneeuw paradijs in het Noorden waar normalieter geen stedeling wil wonen.
0,1gr
Seeuw.
Anders mij wel
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Winter en sneeuw paradijs in het Noorden waar normalieter geen stedeling wil wonen.
0,1gr
Seeuw.
Hoeveel CM ligt daar bij jullie in totaal nu eigenlijk?
Laatste dagen moet dat toch een op een stapeling zijn.
Jullie hebben wel genoeg gehad toch? Hier in het westen mag er best nog wel wat bij, er ligt hier nu zo,n 3cm
0,1gr
Seeuw.
Ze kunnen de naam Groningen van mijn part veranderen in Sneeuwland.
Er lost op dit moment veel op boven Duitsland...helaas. Hopen voor het zuidden/oosten (?) dat dit gebied actief blijft of actiever wordt.
Forget it.. Het laag verzwakt en trekt verder naar het noordoosten weg, dat gebied komt echt niet deze kant op. Bovendien waar zou het zijn voeding vandaan moeten halen? Wat daar nu valt komt oorspronkelijk uit de middenlandse zee, dat raakt op den duur toch wel op zou ik denken.
Lots
Lots
Als het vanaf de middellandse zee komt, hoezo dan niet nog ef die paar 100 km extra
Zo zie je maar, een kleine verandering van de verwachte positie en trekrichting van lagedruk gebiedjes, en je hebt iets ander weer dan in eerste instantie verwacht.
Overigens vind ik als je naar Nederland als geheel kijkt, dan komt het toch aardog overeen met de verwachting hoor.
Harde/stormachtige wind: KLOPT, zowel richting als kracht komen overeen met de verwachting
Sneeuw: Klopt voor het grootste gedeelte, intensieteit en hoeveelheden iets minder, maar dat is ook het allermoeilijkste van een weersverwachting. Lokaal gezien erg grote verschillen
Temperatuur: Klopt, de dooi die sommige hier melden komt overeen met de verwachting.
Op dit moment hier nu net gestopt met sneeuwen.
Lots
Lots bedankt voor je duidelijke uitleg!
Laatste dagen moet dat toch een op een stapeling zijn.
Ik schat gemiddeld zo,n 30 cm maar door verwaaing verschilt dit sterk. want er liggen ook duinen van 60 a 70 cm.