Citaat van PeppideGekki, zondag 10 januari 2010, 13:04 uur hmmm ik moet zeggen het heeft 15min echt gesneeuw-stormt maar nu is het alweer over
misschien zitten we in het oog?
Het ging net even goed tekeer, alles weer wit. Helaas van korte duur. Vind het wel mooi gezicht en vooral mijn ene kat geniet dan vollop. De andere is een angsthaas.
Laten we hopen dat we in het oog zitten en dat het zo weer verder mag gaan, momenteel helemaal droog.
het pak sneeuw van gister (enkele millimeters)alweer vrijwel weggedooit
of zit ik in het oog?
misschien in het oog van een niet voortbewegende orkaan
Op dit moment nog heel lichte sneeuw, het zit bijna tegen regen aan lijkt het wel.
De wind is behoorlijk afgenomen, temp. nu 23.2 graden.
Sorry, dat is binnen.... Buiten is is het 0.1
Hier sneeuwt harde bolletjes sneeuw het nog steeds er
en is 0 graden
En de 11 stadjes tocht is de laatste 2 x gereden half februari
Dus af wachten maar we houden de moed er in
En van je hela holala enz.
wat is het toch ONtzettend mooi buiten.
Ik heb niets gezien in Apeldoorn, terwijl ik eigenlijk continue naar buiten staar
Handig als de pc naast het raam staat, kan ik alles volgen
Toevoeging: Zit nog eens te denken. Overigens wel rond die tijd een knal gehoord maar dacht vuurwerk, mijn ene kat is daar bang voor en vloog direct uit zijn mand. | Gewijzigd: 10 januari 2010, 13:19 uur, door vlindertje
Als het 1 bliksem geweest is heb ik dat misschien ook gezien..
Ik dacht ook al dat ik zoiets gezien had maar dacht dat ik gewoon gek was
maar het zou dan niet dezelfde kunnen zijn aangezien de afstand te ver is :S
Nice
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Lichte sneeuw hier nu hoor.
Ging hier heel even hard.
We zaten net gewoon in het oog. Het sneeuwt nu weer stevig door
ach inderdaad, het sneeuwt wel ok door (net als die foto uit Rheden van Alfa). Als het zo een tijdje doorgaat komt er best weer een paar cmtjes bij. | Gewijzigd: 10 januari 2010, 13:24 uur, door PeppideGekki
Moet nou de weg op, eens zien hoe blij m'n zussie is dat ze 30 gaat worden.... Vanaaf ook nog een nachtdienst dus aan iedereen in midde limbabwe het advies: blijf binnen, doe geen gekke dingen en kijk gewoon O-O.nl.