Wat is dan de reden van het ongeval??
Je kan natuurlijk ook hard op het ijs vallen | Gewijzigd: 10 januari 2010, 12:41 uur, door ferry86
Maar goed.... Kijkend naar vandaag. Vandaag kunnen we weer sneeuw gaan verwachten en in het noorden blijft het weeralarm nog van kracht voor sneeuwjachten en sneeuwduinen maar ook moeten we in de loop van de dag rekening gaan houden dat er ook ijzel voor kan gaan komen. Mijn advies is dat als je niet de weg op moet dat je lekker thuis blijft.
Kijkend naar de nieuwe pluim dan zien we dat de eerst komende aantal dagen de winter gewoon doorzet. Wel gaan er op langere termijn veel meer leden (groene lijntjes) voor de warmere oplossing maar dat hebben we deze winter al vaker gezien. Kortom het blijft spannend!!
Jan ik vraag me af hoe dit dan kan, wat is er veranderd dat het nu zo goed al allemaal in het noorden is gevallen in plaats van het zuiden? | Gewijzigd: 10 januari 2010, 12:44 uur, door MarkNL
Wat is dan de reden van het ongeval??
Misschien been gebroken of andere breuken
Als het ijs onbetrouwbaar is moet de brandweer met duikpakken en andere middelen het slachtoffer van het ijs halen
0400362 10-01-10 12:50:42 Pr 1 WO Voertuig STEDUMERWEG - N996 LOPPERSUM 646 691 670 695
0401998 10-01-10 12:50:42 Pr 1 WO Voertuig STEDUMERWEG - N996 LOPPERSUM 646 691 670 695
+0,2
Sneeeeeeeeeuw!!!!!
Drenthe momenteel nog steeds matige sneeuwval, iedereen aan huis gekluisterd!
Hier nog steeds aardige vlokken, temperatuur lijkt ook iets te dalen..
Drenthe momenteel nog steeds matige sneeuwval, iedereen aan huis gekluisterd!
In Harderwijk op het moment lichte sneeuw, verwacht dat het zo harder zal gaan. | Gewijzigd: 10 januari 2010, 12:56 uur, door Franswa
Ben als brandweerman gisteren om even over 8 uur 's avonds gealarmeerd voor een beknelling op de a12 . het was daar echt spiegel glad. Toen we wegreden lag er 200 meter verder weer een auto achterste voren in de greppel. Gelukkig was daar iedereen uit. Vanacht om kwart over 4 weer een beknelling op de a12. het ijzelde lekker toen. ( Dus de oranjeplakken op de kaarten kloppen WEL)
Dus wat mij betreft waren alle waarschuwingen en alarmen meer dan terecht.
Voor de automobilisten die veel op de a12 komen. Het stuk van Gouda Richting utrecht, 3 km voorbij Woerden tussen de BP pomp en Utrecht staat bekend als een stuk waar het vaak snel glad is en de gladheidsbestreiding minder aanslaat als elders. | Gewijzigd: 10 januari 2010, 12:58 uur, door Erik de Ruijter