De laatste pluim ziet er weer wat mooier uit hoewel er steeds meer members naar hogere temperatuur neigen zijn de koude leden nog steeds in de meerderheid én geven die weer kans op lagere temperaturen
Kijkt naar buiten en intinsiteit is al weer een stuk minder dan 2 min. geleden...
De laatste pluim ziet er weer wat mooier uit hoewel er steeds meer members naar hogere temperatuur neigen zijn de koude leden nog steeds in de meerderheid én geven die weer kans op lagere temperaturen
en dan zit ik een pagina of 6 terug te zoeken
Maar goed, ziet er nog altijd ok uit, nix van de voorspelde dooi zichtbaar (al blijft de belgische teletekst daar wel vanuit gaan: http://teletekst.een.be/tt_een.php?p=306&a...mp;r=0&x=1) .
Overigens: op 't moment begint 't hier (weer) licht te sneeuwen.
Ja maar als je goed kijkt. Is degene wat over Brabant trekt niet groot. Meer midden-Nederland en Belgie.
Hij heeft het beter voorspelt als al die meteorologen van het KNMI. Ik moet toegeven dat ik het ook somber inzag gistermiddag. Maar toch is de voorspelling van Jan grotendeels uitgekomen
Goedzo!
Nou valt wel mee wat ik voor zuid voorspeld had is noord gevallen
Politiewoordvoerder: Het is problematisch op de wegen. Voorbeelden: N33 bij Meden, N46, de weg bij Warffum enz enz. Ze roepen op om niet de deur uit te gaan als het niet hoeft.
Autó's die vast staan in duinen, met moeite de weg schoon kunnen houden. Als je vast komt te zitten kun/mag je de politie bellen.
Dit is in korte lijnen wat zich hier momenteel afspeelt.
Gebied is in noord-nederland erg geaktiveerd vanaf gisteravond; windrichting is o-no en uit die richting blijft sneeuw komen