Hopen dat't nog wat sneeuw geeft vannacht, ik ga nu pitten, nodig aan wat rust toe, na een onverwachts zeer gezellig feestje
uiteraard Alfa, ben niet zo van het vroeg naar bedje...
bij gebrek aan heavy snow here, moet er maar weer onheilspellend supernova bericht komen...
bij gebrek aan heavy snow here, moet er maar weer onheilspellend supernova bericht komen...
Jammer van die sneeuw. Hier was het ook absoluut geen chaos.
Daarnet, om een uur of half elf, nog even de weg op geweest naar Velp.
Was glad, maar beslist te doen. Aangepast rijden, is er geen probleem.
Ach, blijkt het nou komkommertijd te blijven, ach, verzinnen we wel weer wat.
Heb net nog naar buiten gekeken, maar hier is de boel gewoon wit.
Hooguit een ietsjepietsje oranje lucht.
kan het niet vinden bij knmi, dus kennelijk grapje....
Aan de rechterkant van de openingspagina staat een kaartje. Het oranje gebied lijkt groter geworden.
Heb trouwens net avatar aangepast. Vind je ervan?
Als je een gemiddeld aantal van 3-5cm neemt, wat ook is gevallen (in Limburg) met die miezerige motsneeuw, vind ik dat nu niet een ''leuke'' hoeveelheid, als we toch wel iets meer verwacht hadden...
Begrijp me niet verkeerd, ben blij met wat we gehad hebben weer, maar had er iets meer van verwacht.
Begrijp me niet verkeerd, ben blij met wat we gehad hebben weer, maar had er iets meer van verwacht.
Stiekum sneeuw bij de buren weghalen en bij jou toevoegen?
Heb trouwens net avatar aangepast. Vind je ervan?
Iets witter???
Ligt hier gemiddeld nog steeds rond de 7-12 cm... dus bij de buren weghalen is niet nodig... | Gewijzigd: 10 januari 2010, 02:40 uur, door Kalle1979
Jan heeft ook zo zijn andere bezigheden met gezin en dergelijke . Hij heeft ook af en toe rustig nodig met al die drukte rondom de sneeuw .
Overigens met 0 graden niet echt warm in Spijkenisse, maar die wind eh. Vrij veel sneeuw gezien, maar echt bleven en een laagje vormen wilde het niet helaas.